Majjan Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Dante er klar for en ny tur, men har Helvete forandret seg noe siden 1300-tallet? Les mer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Tru eg må kjøpe meg dette spelet, liker spesielt godt sjangeren håper spelet ikkje skuffer Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Dette ser kjedelig ut, men jeg tror jeg kommer til å spille det på grunn av omgivelsene. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Dette spillet er awsome. Kommer rett ved siden av GoW Lenke til kommentar
Nisselord Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Spilte demoen på xbox og den var veldig bra. Jeg leste i VG-anmeldelsen at spillet er latterlig kort, det har ikke blitt nevt her. Synes også det er en smule drøyt at Dante flyr rundt med ljåen til døden selv. Lenke til kommentar
Mizui Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har spilt gjennom spillet, holder på med min andre gang gjennom, nå. Spillet er et 7/10, det er interresant å se hvordan de har gjenskapt mye av boka(Inferno delen hvertfall). Det er kort,det er veldig, man kan lett runde det på en dag. jeg fikk tak i det på den 4. feb for kremt kremt...230 spenn, og det var death edition (jeg føler meg skitten) men alt i alt, hvis du liker button smashing action, så er dette et spill for deg og relics gjør det enda litt bedre, går litt bort fra GOW serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg