Sonsol Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvor og når? Jeg har ventet lenge nå, og jeg vil ha en boks type collectors edition eller noe som jeg kan ha på hylla. Noen som har sett noe slikt? Jeg kjenner jeg har lyst å ta en 12-timers maraton me LOTR på Blu-Ray nå^^ Sondre Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Fant dette på Wikipedia. Kanskje det hjelper. In July 2009, Jackson announced in an interview that the Extended Editions will be released sometime in 2010 on Blu-ray with possibly new special features to be made. On December 14, 2009, it was announced that the three films will be released on Blu-Ray on April 6, 2010. The press release stated that the extended editions will be released "at a later date". Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy (Theatrical Editions) [blu-ray] ...release 6 April 2010 Gleder meg til denne, håper ikke /extended edition/ kommer så alt for lenge etter Endret 6. februar 2010 av flu Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Lenge nok til at enkelte kjøper den teatralske versjonen først og den utvida seinare. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Det er godt mulig jeg må vente i et halvt års tid med andre ord. Kanskje mer? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er godt mulig jeg må vente i et halvt års tid med andre ord. Kanskje mer? Jeg vil tro opp i mot et år... De skal nok tyne mest mulig penger ut av den vanlige utgaven før de gir den andre en dato. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 jaja....da har jeg glemt enda flere detaljer av filmen, og blir desto mer spennede og se den igjen, et år går fort det... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Uten at jeg kan finne fram noen kilder til hvor jeg har hørt det, så ryktes det om at de utvidede versjonene av LOTR på BD kommer samtidig med The Hobbit. Om det er når The Hobbit kommer på kino eller utgis på BD vet jeg ikke. Den som er interessert får google det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har heller ingen kilder på det men har og hørt at EE skulle komme rundt lanseringen av "The hobbit" som finner sted i Desember, på 10 års jubileumet for lanseringen av Fellowship of the Ring. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det stemmer vel ikke? http://www.imdb.com/title/tt0903624/ blir i så fall 11 års jubileumet. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 ok.. lurte på en ting.. telles de 30++min på rulleteksten på slutten som noe ekstra eller? hvis ja.. så blir folk snytt for halv annen time til sammen.. ehhe Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det stemmer vel ikke? http://www.imdb.com/title/tt0903624/ blir i så fall 11 års jubileumet. Ah, så spekulasjonene er da sant? Var spekulert at den ble utsatt til 2012 men ikke stadfestet. Originalt derimot var det snakk om at blu-ray extended versjonen av Ringenes Herre skulle komme som markering av 10 års jubileumet til Fellowship of the Ring og lanseringen av Hobbiten. Men, ser ut som den planen gikk i vasken, får håpe at det ikke setter stopper for extended utgaven av Ringenes Herre på blu-ray og at den faktisk kommer til neste år som de en gang sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå