Gå til innhold

LOTR Special Extended Edition på Blu-Ray.

Sonsol

Anbefalte innlegg

Hvor og når? Jeg har ventet lenge nå, og jeg vil ha en boks type collectors edition eller noe som jeg kan ha på hylla. Noen som har sett noe slikt? Jeg kjenner jeg har lyst å ta en 12-timers maraton me LOTR på Blu-Ray nå^^

Sondre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant dette på Wikipedia. Kanskje det hjelper. :p

In July 2009, Jackson announced in an interview that the Extended Editions will be released sometime in 2010 on Blu-ray with possibly new special features to be made.

On December 14, 2009, it was announced that the three films will be released on Blu-Ray on April 6, 2010. The press release stated that the extended editions will be released "at a later date".

Lenke til kommentar

Uten at jeg kan finne fram noen kilder til hvor jeg har hørt det, så ryktes det om at de utvidede versjonene av LOTR på BD kommer samtidig med The Hobbit. Om det er når The Hobbit kommer på kino eller utgis på BD vet jeg ikke. Den som er interessert får google det.

Lenke til kommentar
Det stemmer vel ikke?

http://www.imdb.com/title/tt0903624/

blir i så fall 11 års jubileumet.

Ah, så spekulasjonene er da sant? Var spekulert at den ble utsatt til 2012 men ikke stadfestet.

Originalt derimot var det snakk om at blu-ray extended versjonen av Ringenes Herre skulle komme som markering av 10 års jubileumet til Fellowship of the Ring og lanseringen av Hobbiten. Men, ser ut som den planen gikk i vasken, får håpe at det ikke setter stopper for extended utgaven av Ringenes Herre på blu-ray og at den faktisk kommer til neste år som de en gang sa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...