Kasp0me Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Dytt dama ned på magen. Ta tak i håret hennes og si inn i øret hennes: "Bit puta, kjerring! I kveld går den inn tørr!" Haha! Genialt Lenke til kommentar
Gjest Johnny Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Snakker av erfaring. eller kanskje misunnelse Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Snakker av erfaring. eller kanskje misunnelse ? lættis Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Du går bort til henne og sier "potetstappe". Stemmer, det fungerer for meg alltid også. Sier potetstappe mens jeg peker på lampa og tramper med det ene beinet.. Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard... 1 Lenke til kommentar
Larsen90 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard... Den ble litt stygg. Endret 18. september 2010 av Larsen90 Lenke til kommentar
Gjest Lewis Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sant. jeg var en rundbrenner i mange år, og trodde jeg hade masse erfaring. Men så utrolig nok så giftet jeg meg med en dame, og da var det jeg begynnte å virkelig lære om damer. Har vært sammen i 10 år nå, men jeg lærer fremdeles mange nye sider av emnet. Rundbrenneren plasker bare på overflaten, mens fohold over tid går i dybden av erfaring. Er som med studier, den som fordyper seg i et studie-emne over tid, har større sjanse å bli professor, enn den som bare leser introduksjonen til emnet. Så jeg kan bare si at rundbrenneren er en selvgod tulling som tror han er pikenes Don Juan. Forhold over tid, gjør amatør til proff, om en kan si det på den måten. 2 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Rundbrenneren plasker bare på overflaten, mens fohold over tid går i dybden av erfaring. Er som med studier, den som fordyper seg i et studie-emne over tid, har større sjanse å bli professor, enn den som bare leser introduksjonen til emnet. Så jeg kan bare si at rundbrenneren er en selvgod tulling som tror han er pikenes Don Juan. Forhold over tid, gjør amatør til proff, om en kan si det på den måten. Agree! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sant. jeg var en rundbrenner i mange år, og trodde jeg hade masse erfaring. Men så utrolig nok så giftet jeg meg med en dame, og da var det jeg begynnte å virkelig lære om damer. Har vært sammen i 10 år nå, men jeg lærer fremdeles mange nye sider av emnet. Rundbrenneren plasker bare på overflaten, mens fohold over tid går i dybden av erfaring. Er som med studier, den som fordyper seg i et studie-emne over tid, har større sjanse å bli professor, enn den som bare leser introduksjonen til emnet. Så jeg kan bare si at rundbrenneren er en selvgod tulling som tror han er pikenes Don Juan. Forhold over tid, gjør amatør til proff, om en kan si det på den måten. Må si meg så utrolig enig med det du skrev! Du beskrev det på en måte som kanskje de tunghørde får til og forstå. Feks 1+1=2. Spennende og se motsvarene til det innlegget her. Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det beste er å bruke mye gelé i håret og bruke rosa skjorte. Så kan du snakke om Jan Thomas og styling-tips. En fordel om du vet litt om mensen også. Mensen liker de å snakke om. Når du viser disse skillza så tenner du alle jenter på et blunk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Et annet triks er å ha en sjokoladeplate på innerlomma. Ingen dame kan motstå sjokolade. 2 Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er sant det med sjokolade. Men hvis man er sjokoladebrun i ansiktet i tillegg så er det ekstra uimotståelig. Altså, ikke neger... men solariumsbrun. Det er fint på gutter. Og gjerne litt mascara. Nesten så jeg blir tent mentalt selv her. Og jeg er en mann på 84 år. Lenke til kommentar
Lars97 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 hei, jeg er en gutt på 15 år som har vært sammen med en jente i ca. 2 måneder nå. jeg har lyst til å ha sex med henne, men jeg hvet ikke om hun føler det samme. noen ganger får jeg inntrykket av at hun kanskje ikke er helt klar, og visst det er rett skal jeg selvfølgelig ikke tvinge henne til noe hun ikke vil. men har fortsatt lyst til å prøve å se hvordan det går. så jeg lurte på om det er noen som kan jeg meg noen gode råd om hvordan jeg burde gjøre det. håper det er noen som kan hjelpe meg, trenger det virkelig! Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 det vil gå automatisk når dere er klar for det, håper dere har samme mentale alder for da skulle alt være iorden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg