Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få en dame tent mentalt?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva regnes som det vanlige og bli tent av mentalt?

Noe og anbefale?

Ligger som regel i bevisstheten og hva du virkelig tenner på. Å bli tent mentalt er individuelt. Hvert enkelt menneske har sin egen måte og bli tent på. Aner ikke hva som ligger i det. Ligger ikke noe vanlig i det rett og slett.

Det eneste jeg kan anbefale er og skaffe deg ei jente du vil leve med for alltid og finne hennes side. For er du en rundbrenner vil du aldri finne ut hva som tenner en kvinne.

Du må lære deg og kjenne partnern din. Det som tenner (utifra egne erfaringer).

Lenke til kommentar

For meg funker det veldig bra at kjæresten min forteller og hinter litt til hva han har lyst til å gjøre med meg neste gang jeg skal besøke ham og sånt. Det tror jeg egentlig er ganske vanlig å tenne på for begge kjønn. Det setter jo i gang fantasien og forventningene noe voldsomt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det eneste jeg kan anbefale er og skaffe deg ei jente du vil leve med for alltid og finne hennes side. For er du en rundbrenner vil du aldri finne ut hva som tenner en kvinne.

Det der ble bare for dumt. Det er en grunn til at man som regel har mindre og mindre sex utover i et forhold. En rundbrenner derimot har en lettere oppgave, og får også bredere erfaring

Lenke til kommentar

Det der ble bare for dumt. Det er en grunn til at man som regel har mindre og mindre sex utover i et forhold. En rundbrenner derimot har en lettere oppgave, og får også bredere erfaring

Haha. Regner med at du er en rundbrenner da? Du får ikke noe som helst erfaring av og knulle mange. Alle jenter er forskjellige. Regner med at du ikke visste det? For ei fitte er jo som alle andre.

At det blir mindre med sex i forhold som er lange, er et personlig problem. Vet om folk som har bedre sexliv en noen rundbrennere kunne drømt om. Hvis man forsker på sexlivet til hverandre og sørger for at ting blir spennende kan man ha et fint sexliv til døden skiller en ad. Bare dumt at rundbrennern bare kjører på og aldri får smakt virkelig glede, for det kommer av og kjenne kjæresten.

Bare pul rundt! Gleder meg og vite at rundbrennern aldri får max glede ut av et ligg. Snakker av erfaring.

Lenke til kommentar
Haha. Regner med at du er en rundbrenner da? Du får ikke noe som helst erfaring av og knulle mange. Alle jenter er forskjellige. Regner med at du ikke visste det? For ei fitte er jo som alle andre.

At det blir mindre med sex i forhold som er lange, er et personlig problem. Vet om folk som har bedre sexliv en noen rundbrennere kunne drømt om. Hvis man forsker på sexlivet til hverandre og sørger for at ting blir spennende kan man ha et fint sexliv til døden skiller en ad. Bare dumt at rundbrennern bare kjører på og aldri får smakt virkelig glede, for det kommer av og kjenne kjæresten.

Bare pul rundt! Gleder meg og vite at rundbrennern aldri får max glede ut av et ligg. Snakker av erfaring.

Fakisk ikke, har vært i samme forhold i godt over et år. Som du sier, så er alle jenter forskjellige, det er akkurat det jeg mener med at en rundbrenner får bredere erfaring, mens en i forhold derimot spesialiserer seg på den ene jenta

Lenke til kommentar

Fakisk ikke, har vært i samme forhold i godt over et år. Som du sier, så er alle jenter forskjellige, det er akkurat det jeg mener med at en rundbrenner får bredere erfaring, mens en i forhold derimot spesialiserer seg på den ene jenta

Du får ikke bredere erfaring av og gjøre det du skal for og tilfredstille deg selv. Samma som kjærringa du har deg med. Sett meningsmålinger av det og teorien din feiler max alle veier. Du får ikke noe erfaring. Du sitter der med snoppen uvitende om noe som helst av det motsatte kjønn. "Bredere erfaring"? Haha.. Kall det hva du vil.

Lenke til kommentar

At det blir mindre med sex i forhold som er lange, er et personlig problem. Vet om folk som har bedre sexliv en noen r

alle kvinner er forskjellige påstår du med riktigher, men ikke under dyna, der er de alle like :)

Lenke til kommentar
Du får ikke bredere erfaring av og gjøre det du skal for og tilfredstille deg selv. Samma som kjærringa du har deg med. Sett meningsmålinger av det og teorien din feiler max alle veier. Du får ikke noe erfaring. Du sitter der med snoppen uvitende om noe som helst av det motsatte kjønn. "Bredere erfaring"? Haha.. Kall det hva du vil.

Okei, du må tydeligvis ha dette inn med t-skje

Du sier "Du får ikke bredere erfaring av og gjøre det du skal for og tilfredstille deg selv", hør her:

- For det første var det ikke hvem som ble tilfredstilt som var diskusjonen

- En rundbrenner har sex med fler jenter enn en som er i forhold

- En rundbrenner får seg heller ikke sex uten å tenne jenta

- En rundbrenner må derfor lære seg å tenne mange forskjellige jenter og får dermed bredere erfaring (noe du tydeligvis ikke har hørt om)

Og det er klart mange rundbrennere får erfaring, det hadde nok ikke vært så gøy om dem ikke hadde følt dem presterte, men heller fikk pinlige øyeblikk med slappkuk, leting og tidlig utløsning

Hvorfor tror du at du som har hatt sex med en jente over lenger tid vet mer om å tenne jenter enn en som har hatt seg med fler?

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Okei, du må tydeligvis ha dette inn med t-skje

Du sier "Du får ikke bredere erfaring av og gjøre det du skal for og tilfredstille deg selv", hør her:

- For det første var det ikke hvem som ble tilfredstilt som var diskusjonen

- En rundbrenner har sex med fler jenter enn en som er i forhold

- En rundbrenner får seg heller ikke sex uten å tenne jenta

- En rundbrenner må derfor lære seg å tenne mange forskjellige jenter og får dermed bredere erfaring (noe du tydeligvis ikke har hørt om)

Og det er klart mange rundbrennere får erfaring, det hadde nok ikke vært så gøy om dem ikke hadde følt dem presterte, men heller fikk pinlige øyeblikk med slappkuk, leting og tidlig utløsning

Hvorfor tror du at du som har hatt sex med en jente over lenger tid vet mer om å tenne jenter enn en som har hatt seg med fler?

Du ser på det på en annen måte en det jeg mente, men det er ok.

Hva er poenget med og være rundbrenner? At man er polyamoretiker er kvalmt, noe en rundbrenner gjerne er.

Hvis du er sammen med en person hele livet ditt så får du mer erfaring i forhold til den dama du er sammen med enn og være rundbrenner og ligge midt på 50. Det jeg mener.

Tragisk måte du ser det på. Det er ikke erfaring da du aldri lærer deg og kjenne personen du puler rundt på ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Tragisk måte du ser det på. Det er ikke erfaring da du aldri lærer deg og kjenne personen du puler rundt på ;)

Jeg har aldri vært en rundbrenner og har som sagt vært i samme forhold i godtover et år, så at du dømmer meg etter mine meninger synes jeg blir litt rart. Det handler bare av å se saken fra flere sider, og forstå dem. Ville ikke sagt at det var tragisk

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...