Grogg Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Er ingen ekspert på koding etc(ennå ) , og føler vel jeg er ute på litt tynn is. Rart at ingen av ekspertene her ikke trår til å hjelper ? Men, prøv å skrive dette mellom <head></head>:<link rel="stylesheet" type="text/css" href="navnet på css fila(som peker til:{width:XXpx; height:XXpx; border:XXpx; })"> Navnet på css-fila..? Har du fikset problemet? Virker helt fint i IE 6 nå ihvertfall Oi, så rart! For det ser sånn her ut hos meg, jeg bruker IE 7: Menylinja blir alt for lang når man går inn på sidene med lang hovedtekst/-innhold :\ Ooog så oppdaget jeg noe nytt nå og, i IE blir det lyselilla streker rundt bildene i menyen? Mens i Chrome og FF ser det helt bra ut. Sært! Endret 9. februar 2010 av Lotielin Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hehe, glemte jo selvfølgelig å sjekke akkurat den siden Så da er problemet der fortsatt Men jeg får ikke de outline problemene dine. Du får prøve img {border:none;} Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er ingen ekspert på koding etc(ennå ) , og føler vel jeg er ute på litt tynn is. Rart at ingen av ekspertene her ikke trår til å hjelper ? Men, prøv å skrive dette mellom <head></head>:<link rel="stylesheet" type="text/css" href="navnet på css fila(som peker til:{width:XXpx; height:XXpx; border:XXpx; })"> Navnet på css-fila..? Har du fikset problemet? Virker helt fint i IE 6 nå ihvertfall Oi, så rart! For det ser sånn her ut hos meg, jeg bruker IE 7: Menylinja blir alt for lang når man går inn på sidene med lang hovedtekst/-innhold :\ Ooog så oppdaget jeg noe nytt nå og, i IE blir det lyselilla streker rundt bildene i menyen? Mens i Chrome og FF ser det helt bra ut. Sært! I<head><link rel="stylesheet" type="text/css" href="sheet.css"> </head>. Og så lager du et eget css dokument, som du lagrer som sheet.css på samme sted som du har lagret html-dokumentet ditt. I css dokumentet skriver du inn følgende: table {width:XXpx; height:XXpx; border:XXpx; } XX=Variabel verdi. Hvor du bytter ut XX med de verdiene du ønsker, eller 0. Jeg håper det løser problemet. Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Hurra, jeg fikk ordnet problemet!!! Tenkte helt nytt, og putta hele menyfirkanten i en egen table. Da fungerte det Takk for all hjelp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå