SVD Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Håper Asics Empire II sko, McGordon jeans og Armani jakke er bra, har begynt å ta en liten overhaul av stilen Gutt 19btw. Lenke til kommentar
TheXin Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg tror som TheXin sier at det er visse biologiske faktorer som spiller inn på hva slags menn vi jenter tiltrekkes av. Det er noen medfødte greier som påvirker oss. Så varierer det utover dette. Akkurat som visse pålegg er mer foretrukket enn andre på brødskiva Det med guttene på skolen din kan også komme av mange andre ting enn utseende. Hurley er syklig tykk. Det er ikke naturlig og ikke sunt. Akkurat som om de fleste ikke er tiltrukket av folk med en veldig tydelig sykdom. Men når det kommer til stil er det noe helt annet. Jeg synes Hurley er mye kulere enn Brad Pitt. Jeg synes verken Hurley eller Brad Pitt er tiltrekkende. Selv om jeg kan se at Brad Pitt er pen og riktig, føler jeg det ikke. Jeg synes gjennomsnittsnordmannen er mer tiltrekkende enn Brad Pitt. Et godt svar! Jeg tror forøvrig også at det er slik flesteparten tenker. Og takk for en god formulering hehe. Min post var ganske dårlig formulert ^^. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hehe. Ser jeg blir litt smigret Er ikke hver dag noen sier jeg kommer med en god formulering Takk! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Enn hvor gale de er? Er jo en grunn til at det bare er en brøkdel av befolkningen som kan entre modellyrket. Og du ser jo at f.eks skuespillere ikke er av gjennomsnittlig utseende, med mindre poenget er at de skal være av vanlig utseende. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jentene her inne har ikke peiling på mote, styr unna. Guttene her inne må være de mest desperate, etter det jeg har lest. Og de lacoste skoa er så 2005. Skaff deg sko med litt mer klasse Men siden du har så god peiling, da kan vell du komme med noen eksempler? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 <!--quoteo(post=15240259:date=17/02-2010 : 19:28:name=Overdox)--><div class='quotetop'>QUOTE(Overdox @ 17/02-2010 : 19:28) <a href="index.php?act=findpost&pid=15240259"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jentene her inne har ikke peiling på mote, styr unna. Guttene her inne må være de mest desperate, etter det jeg har lest. Og de lacoste skoa er så 2005. Skaff deg sko med litt mer klasse<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Men siden du har så god peiling, da kan vell du komme med noen eksempler? Kan jeg få bruke det i signaturen min? Nisser som deg selv, som tror de vet noe om stil og henviser til bestemte merker og årstall?, dere er virkelig noe for dere selv. Vandrende reklameplakater, som også betaler for å vandre rundt med slikt. Nice. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hehe, enig med PaperWalls, så latterlig sagt av Rocky1 Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 hahaha latterlig? Jeg kom med ett enkelt eksempel på noen sko, derfor tror jeg at jeg kan noe om stil? Jeg hadde vell ikke spurt her om tips hvis jeg visste alt? Tenk litt før du åpner kjeften da, Du som latterligjør deg selv her. Istedenfor å komme med kritikk, kan du komme med eksempler/grunnlag. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg elsker at denne tråden har blitt en sinna sko-tråd <3 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Jeg elsker at denne tråden har blitt en sinna sko-tråd <3 haha, en moderator må snart flytte den til mote og velvære Endret 24. februar 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) hahaha latterlig? Jeg kom med ett enkelt eksempel på noen sko, derfor tror jeg at jeg kan noe om stil? Jeg hadde vell ikke spurt her om tips hvis jeg visste alt? Tenk litt før du åpner kjeften da, Du som latterligjør deg selv her. Istedenfor å komme med kritikk, kan du komme med eksempler/grunnlag. Du henviser til at Lacoste sko er SÅÅÅ 2005, det sier det meste, ja. Prøv å tenk litt før du åpner kjeften du, for jeg sliter med å forstå hva du skriver, i itillegg til at når jeg først får tydet det, så gir det fortsatt lite til ingen mening. TIl dere 2 over, dere hadde også blitt "sinte av sko", om dere hadde gått like langt som meg i for små sko igår. Endret 27. februar 2010 av PaperWalls Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Ingen vits å lage en ny tråd så jeg bare spør her jeg På treningssenteret der jeg trener er det noen ganger ei jente/dame, aner ikke hvor gammel hu er, som når ho får øye på meg stirrer med et intenst blikk leenge, nesten så det er ubehagelig. Så ho da da ho skulle på bussen og så fikk ho øye på meg og snudde seg rundt(!) og stirra. Hjelp tenkte jeg. jeg pleier stirre tilbake, ikke så intenst riktignok, i håp om å tolke blikket så derfor spør jeg: Hva kan dette blikket bety? det litt flaut når ho også stirre når jeg er blodrød i trynet av pumpinga xD Endret 1. mars 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ingen vits å lage en ny tråd så jeg bare spør her jeg På treningssenteret der jeg trener er det noen ganger ei jente/dame, aner ikke hvor gammel hu er, som når ho får øye på meg stirrer med et intenst blikk leenge, nesten så det er ubehagelig. Så ho da da ho skulle på bussen og så fikk ho øye på meg og snudde seg rundt(!) og stirra. Hjelp tenkte jeg. jeg pleier stirre tilbake, ikke så intenst riktignok, i håp om å tolke blikket så derfor spør jeg: Hva kan dette blikket bety? det litt flaut når ho også stirre når jeg er blodrød i trynet av pumpinga xD det betyr at hun prøver å få deg til å starte en samtale med henne. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hmm, hvordan kan en slik samtale starte på et treningssenter? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tusen millioner ting? Trent lenge eller? Jøss, litt av en frikus du! Er en morgenfugl også ? Trenger du hjelp med di vektene? ooooooosv Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Får nå se, men tviler på at jeg kommer til å starte en dialog, lurte bare på de blikkene Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ingen vits å lage en ny tråd så jeg bare spør her jeg På treningssenteret der jeg trener er det noen ganger ei jente/dame, aner ikke hvor gammel hu er, som når ho får øye på meg stirrer med et intenst blikk leenge, nesten så det er ubehagelig. Så ho da da ho skulle på bussen og så fikk ho øye på meg og snudde seg rundt(!) og stirra. Hjelp tenkte jeg. jeg pleier stirre tilbake, ikke så intenst riktignok, i håp om å tolke blikket så derfor spør jeg: Hva kan dette blikket bety? det litt flaut når ho også stirre når jeg er blodrød i trynet av pumpinga xD Er det ikke ganske åpenbart? Hun er interessert, synes du virker spennende hyggelig eller kjekk. Det er også en minimal sjanse for at hun synes det stikk motsatte. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Er det ikke ganske åpenbart? Hun er interessert, synes du virker spennende hyggelig eller kjekk. Det er også en minimal sjanse for at hun synes det stikk motsatte. Jeg tror ikke det er det siste fordi jeg er ikke stygg, men er det normalt og følge en stakkar så sinnsykt med blikket? Ho var på treninga i dag og jeg gikk forbi og rundt, og jeg så i sidesynet at ho snudde seg rundt og så. Scary :/ ho er forresten ikke norsk, mulig midtøsten eller asiatisk/arabisk, e aner ikke. ho bare.. glaner sånn Endret 11. mars 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det er vanskeleg å svara på det du lurer på. Er alltid lett å dømma etter utseende, eg vil nesten påstå at alle gjer det med alle. Det er snakk førsteinntrykk. Når eg er på byn varierer det veldig kva eg kan definera som "good looking". Eg ser først og fremst etter sjarm. Må sjølvsagt vera reinsleg, og ikkje gå med utslitte kleder, utenom det er ikkje eg kresen. Er ikkje så nøyen på stilen, berre personen passer den. SLIguy: Eg synes det er litt sjarmerande med ustelt hår, men det kommer jo ann på. Alt er ikkje lika flott. Helt enig Generelt liker jeg det best om gutten har en avslappa stil og ikke prøver for hardt. Det gjelder også personligheten, dessuten er intelligens (i tillegg til sjarm) noe jeg ser etter i hvert fall. Utseendemessig går det mest på hår og smil/tenner. Lenke til kommentar
StatusQuo Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hehe. Og så er det de gutter som rett og slett ikke ser hva jenter kan tilby oss gutter. Det har sammenheng med at noen gutter ser at det ikke er så mange fornuftige, intellektuelle jenter der ute. Det vil si at det er ikke alle gutter som liker overfladiske jenter heller. Jenter som er opptatt av mote, sminke, klær, sko, dill og dall. Hva er vitsen? he he. Men så er jo dette en smakssak da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå