Niqābninja Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Basert på egne erfaringer kan jeg si akkurat det samme til deg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg drømmer om den dagen man vil våkne opp og forstå at både gutter og jenter kan være like uforutsigbare, svikefulle, dobbeltmoralistiske, løgnaktige og dumme. Det får være grenser for hvor lenge man skal kunne tvilholde på den virkeligheten man har skapt for seg selv. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det stemmer. Erfaringsmessig er mottoet til House ("everybody lies") godt å ha i bakhodet når man er på sjekkern. Alle er til en viss grad egoistiske og opptatt av å opprettholde egen stolthet, både gutter og jenter. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Fra det ene til det andre, regner med at trådstarter er fornøyd med svarene nå. Hvor høye foretrekker dere jenter at gutter er? Selvfølgelig er det variabelt ettersom hvor høye dere er, men sånn ca.? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Like høy eller høyere. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg har veldig få absolutte krav (med tanke på utseende og hobbyer og slikt) Men jeg skal være høyere enn dama, gjerne en 10 cm slik at hun om hun vil kan gå i høyhælede sko og allikavel ikke bli høyere enn meg Hun forrige jeg var ute på date med var 158 cm (er selv 170) og det var akkurat passe høydeområde Endret 14. februar 2010 av Okeblol Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har veldig få absolutte krav (med tanke på utseende og hobbyer og slikt) Men jeg skal være høyere enn dama, gjerne en 10 cm slik at hun om hun vil kan gå i høyhælede sko og allikavel ikke bli høyere enn meg Hun forrige jeg var ute på date med var 158 cm (er selv 170) og det var akkurat passe høydeområde hihi er virkelig dette noe du tenker over? Da hadde jeg rettet på selvtilliten min før jeg fant meg en dame. Kan godt være drømmedamen din forsvinner rett foran nesen din, fordi hun er 171 - eller enda verre, 180! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Når du er 1.70 er det jo mange jenter som er høyere enn deg? Mamma er 1.72 og pappa er 1.75 eller noe, jeg er 1.85 så det er noe rart her Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvilke sko ser bra ut på menn? noen jenter som kan komme med eksempler? Og hvordan skal man se ut på håret? Ja, dette varierer. Men er det noen som vil si deres mening? Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvilke sko ser bra ut på menn? Jeg liker best sko som ser "normale" ut.. Kanskje ikke det rette svaret. Hmm... Menn i joggesko ser jo litt sporty ut Ellers er det fint å henge med på moten. Og hvordan skal man se ut på håret? Helst mørkt hår Fant ingen fine bilder, men jeg liker det med "panneluggen" dratt til siden, litt ned liksom. Også helt rufsete bak Ikke for lang, ikke for kort. Dette er jo et problem om du har veldig tykt hår da. Lenke til kommentar
G Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja man skal få høre mye... av alle ting så er sko viktig - en ting man kjøper for penger :!: i enkelte deler av verden er skoene den viktigste delen av bekledningen. har du møkkete/flekkete sko teller dette ganske negativt for hvordan du blir oppfattet. enkelt fortalt så er jo hannen tilfreds så lenge han får spredt genene sine. kvinnen derimot vil ha en sterk han som kan beskytte henne mot fare, ta seg av henne, gi de trygghet i tilværelsen, gi gode vilkår/trygghet for avkom osv. en kommer ikek unna at klær gir sosial status og derfor er dette viktig for mange damer. Mmm.. Kom til å tenke på at vernesko/vernestøvler må være det ideelle da :!: Da har en både våpen og beskyttelse i en pakke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvilke sko ser bra ut på menn? noen jenter som kan komme med eksempler? Og hvordan skal man se ut på håret? Ja, dette varierer. Men er det noen som vil si deres mening? æhæhææ.. Min mening er at det er ikke nøye. Hvilken type sko..?? alt jeg vet om er joggesko og støvler liksom. Gå med det som er behagelig. Håret, ikke ha for mye voks og dritt i det. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva synest dere om de? Hva forteller disse skoene dere? skal kjøpe de snart. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tenker at de var veldig hvite, og det må være litt upraktisk. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Helst mørkt hår Fant ingen fine bilder, men jeg liker det med "panneluggen" dratt til siden, litt ned liksom. Også helt rufsete bak Ikke for lang, ikke for kort. Dette er jo et problem om du har veldig tykt hår da. Helst mørkt hår Jeg pleier å ha håret oppover med piggsveis, men for tiden er håret litt langt og det er skikkelig rufsete og med lugg, så prøver å holde lua på så mye som mulig Hva syns jenter om piggsveis siden vi først er innom det? Jeg pleier å ha noe ala dette, men har mørkere hår: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vans er bra sko. Nike er fine, og det samme gjelder de fleste fra Adio. Ikke store klumper, men gud forby sånne lange, smale sko. Helt ærlig synes jeg de hvite over her var ganske kjipe. For smale for min smak, men det er nå helt subjektivt også. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vans er bra sko. Nike er fine, og det samme gjelder de fleste fra Adio.Ikke store klumper, men gud forby sånne lange, smale sko. Helt ærlig synes jeg de hvite over her var ganske kjipe. For smale for min smak, men det er nå helt subjektivt også. Eksempel på slike sko? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 De hvite over her en litt sånn type lange, smale. Spesielt på gutteføtter, som naturligvis ofte er ganske lange. Når de er hvite og smale samtidig, vil de bare virke enda lenger. Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) mitt inntrykk av folk som har "draget" er bygdegutter som står utenfår ungdomskolen i sin volvo 240 med kappede fjører og wunderbaum i speilet og skitten refleks bokse på seg og felleskjøp caps da sprigner alle fjortisene etter. hehe.. Endret 16. februar 2010 av djanrune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå