Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Bare etter utseende?

Gjest *gutt som lurer*

Anbefalte innlegg

Er du 16 er du jo ikke gammel nok til å gå ut engang, så det kan jeg godt skjønner. Tror ting vil forandre seg litt for deg, men selvfølgelig, vi er alle forskjellige og det er ikke alle som liker den sosiale settingen med drikking og uteliv.

Spørs det :) Får vel se da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klart. Alle jenter deler 100% samme mening om hvilken kar som er best. MM, dét er sannsynlig du.

Sosial status er det noe som heter. Det er nok en levning fra når vi var dyr, det var om å kapre alfahannen. Dette henger nok i ganske stor grad igjen enda.

Lenke til kommentar

Skal ikke uttale meg om urinstinkt og sosiale verdier iom at jeg ikke er kommet så langt i skolesystemet ennå, men mine erfaringer tilsier ihvertfall at det finnes ganske mange mennesker (med innovertiss såvel som utovertiss) som vektlegger andre ting mer enn hvem som følger moten og er med i "gjengen" :-)

Lenke til kommentar
Utrolig irriterende at kvinnfolk har mye lettere for å skaffe seg en partner enn menn. De kan bare velge og vrake bare de ser nogenlunde bra ut. Menn må se bra ut, være kjekke, ha spesiell personlighet, bra klær (dette kravet avtar når de (jentene) kommer ut av fjortismodus), penger og sosial status. Faen ikke måte på. Tror det er mest hos kravstore bitches her i Norge at man ser tendensen. Luksushorer, alle sammen. Jævla gold diggers.

Hehe, feil oppfatning der du ;) Hadde samme oppfatning som deg før. Som de fleste vet så går jo jenter alltid og venter på at gutten skal ta kontakt, de tar sjelden/aldri initiativ. Dette gjelder for de fleste jenter. Så har vi det også slik at disse jentene (nesten uansett utseende, er de stygge/veldig innadvent er det alltids verre) går og venter og venter på at gutter skal ta kontakt. Det kan sikkert virke som om de har det lett, for de får jo velge mellom de guttene som kommer, og de slipper å takle avvisning. Men så kan man jo tenke seg at når det ikke er noen gutter som viser interesse i en periode (evt. en spesiell gutt som hun liker). Hva tror dere hun tenker da? Da tenker hun at ingen vil ha henne, hun er stygg/for stygg for han gutten hun liker. Dettte er jo det som ødelegger selvbildet til jenter ganske så greit. Vi gutter må godta avvisninger, og det er tøft det, men ikke tro at jentene har det noe lettere når de ikke får noen "tilbud". ingen viser interesse

Gutt 19 her btw ;)

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar
Skal ikke uttale meg om urinstinkt og sosiale verdier iom at jeg ikke er kommet så langt i skolesystemet ennå, men mine erfaringer tilsier ihvertfall at det finnes ganske mange mennesker (med innovertiss såvel som utovertiss) som vektlegger andre ting mer enn hvem som følger moten og er med i "gjengen" :-)

Men en gutt som alle de andre guttene digger, ler av, og forguder, vil jenter automatisk finne tiltrekkende, enig?

Tenk deg om du hadde en dame som alle kompisene dine digget, og alle jentene digget. Ganske mye mer tiltrekkende enn en jente som blir mobbet i klassen og nesten uten venner, eller hva?

Tror også at Toyboi er innpå noe. Jenter har jo faktsik mye dårligere selvbilde enn gutter. De har det mye tøffere med seg selv, og har nok mye vanskeligere med å ta initiativ til noe som helst.

Men pene jenter har nok ganske mye velge mellom på kjøttmarkedet.

Endret av aluxez
Lenke til kommentar
Gjest Gjest007
Men en gutt som alle de andre guttene digger, ler av, og forguder, vil jenter automatisk finne tiltrekkende, enig?

Tenk deg om du hadde en dame som alle kompisene dine digget, og alle jentene digget. Ganske mye mer tiltrekkende enn en jente som blir mobbet i klassen og nesten uten venner, eller hva?

Nei.

Så lenge dama er oppegående spiller det ingen rolle hvordan status hun har blant andre.

Lenke til kommentar

Tror også at Toyboi er innpå noe. Jenter har jo faktsik mye dårligere selvbilde enn gutter. De har det mye tøffere med seg selv, og har nok mye vanskeligere med å ta initiativ til noe som helst.

Men pene jenter har nok ganske mye velge mellom på kjøttmarkedet.

Enig.

Lenke til kommentar

Nei.

Så lenge dama er oppegående spiller det ingen rolle hvordan status hun har blant andre.

Ja, kanskje hun har litt dårlig selvtillit, men sånt fikser man ;) Ikke at det gjør noe da egentlig.

Lenke til kommentar
Er ikke dårlig selvtillit en uting?

Ikke nødvendigvis ;) I senga = JA! Ute blandt folk: ikke nødvendigvis, fint med jenter som er litt sjenerte.

Synes egentlig det er litt småegoistisk å tenke sånn da. Det gjør jo at hun har det mindre bra.

Lenke til kommentar
Er ikke dårlig selvtillit en uting?

Ikke nødvendigvis ;) I senga = JA! Ute blandt folk: ikke nødvendigvis, fint med jenter som er litt sjenerte.

Synes egentlig det er litt småegoistisk å tenke sånn da. Det gjør jo at hun har det mindre bra.

Ja, og så? Dette er vel snakk om personlige preferanser? Skal jeg tvinge meg selv til å ha andre personlige preferanser fordi jeg ikke skal være egoistisk? Det blir i mitt hode veldig bakvendt. På en annen side er det noe helt annet å handle kun utifra egne preferanser.

Mvh Håkon

Lenke til kommentar
Ja, og så? Dette er vel snakk om personlige preferanser? Skal jeg tvinge meg selv til å ha andre personlige preferanser fordi jeg ikke skal være egoistisk? Det blir i mitt hode veldig bakvendt. På en annen side er det noe helt annet å handle kun utifra egne preferanser.

Hehe! Slapp av. Jeg sier det er egoistisk, ikke at jeg skal tvinge deg til noe som helst. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...