-Just-Me- Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det må jo ha gjort det siden jeg aldri har hatt dame. Alle gutta syns jeg er rå, men ingen jenter har sagt at hun liker meg Har du sagt at du liker de da? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja, hun skrek mens jeg vakla mot henne, så ble jeg holdt igjen og hun løp Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du gjør NOE galt tydeligvis. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvis han sa at han likte ho før han skulle til å voldta ho, skjønner jeg at ho løp Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er forskjell på å være frempå og selvsikker og på å være en skyrtepavve. Skrytepave er nok turn-off deluxe. Ville heller hørt en jente snakke om mensen en på en random gutt på byn som skryter av skillsene sine i diverse ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hm.. Hva jeg ser på er uvist. Er jeg tiltrukket av noen, så skjer det bare. Da har verken sko, klær eller frisyre noe med saken og gjøre. I mine øyne kan noen se bra ut, selv om dem ikke ser ut som man skal gjøre etter dagens samfunn. Modeller, eller hva dere nå snakker om. (ikke modeller som i yrke, men modellpene eller lignende) Jeg blir ikke tiltrukket av gutter/menn som er a4, er modellpene, og bruker mye tid på mote og frisyrer ol.. (det har ikke skjedd til nå hvertfall..) Jeg syns det blir litt vanskelig og forklare, nei går på ingen måte etter kun utseende. Men får jeg følelser for noen, da er jeg selvfølgelig også tiltrukket av utseende til personen. Selv om han ikke er samfunnets ideal på hvordan man skal se ut. I MINE øyner ser han perfekt ut. Tiltrekning, den berømte kjemien, er ikke noe man kan "fake", bare man er seg selv så er alt godt. Eh, ble kansje litt usammenhengende dette. Jeg er jente 23 år. Lenke til kommentar
Masekopp-27 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det er som oftest utseendet jenter blir tiltrukket av, men de faller for personligheten og sjarmen. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er hvertfall veldig uenig i det. Ikke fordi det høres bedre ut, men fordi utsende er nedprioritert for meg. Det er dog ekstremt viktig hva han har i hodet Sett nå at du ser en tilfeldig på byen og kjenner ikke fyren i det hele tatt, han er ikke nødvendigvis smellvakker, men ser interessant ut. Er det sånn at du kan stoppe han for å bli kjent med han da? Ja? De fleste stopper jo for å bli kjent med folk som ser interessante ut Som en sa, jenter blir tiltrukket av utsende (det gjør alle mennesker), men vi faller for personlighet. Hva slags utsende man blir tiltrukket av er subjektivt Det må jo ha gjort det siden jeg aldri har hatt dame. Alle gutta syns jeg er rå, men ingen jenter har sagt at hun liker meg Da tipper jeg du er guttekul! Problemet ditt er nok at du er lite seriøs og de fleste jenter ikke klarer å se for seg et forhold med deg. Ergo, personlighet og ikke utsende Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vel, er langt i fra noen sjekkekonge, men visse ting har jeg observert gjennom mine 22 år. Jenter liker forskjellige ting. Noen fellesnevnere som går igjen er sko (kilde; The mystery method - Mystery) og sosial status. Hvis man ankommer utestedet med Tufte IL tror jeg man har mindre sjans på damene enn hvis man ankommer med 1-3 ordentlige kamerater. Man kan komme langt med humor, men den stereotypiske lubne fyren med skjegg og god humor kan sikkert få jentene til å le, men allikevel ikke komme i mål med de fleste. Dessuten er det forskjell på jenter. Jentene på 17- 18 år som henger på litt harry disko-steder vil ha forskjellige kriterier enn de litt mer voksne jentene. Førstnevnte tror jeg liker de guttene/mennene som roper høyest, danser best, har mest bling, er kjekkest, er rikest og/eller er mest jålete. De modne jentene tror jeg leter etter noe mer enn dette, for eksempel humor, inteligens (i en pakke med bra utseende), sosial status, omdømme og jobb (hvis det skal "bli noe mer"). Mange jenter sier at sjarm er noe man tiltrekkes av. Skulle gjerne fått deres definisjon av sjarm. Jeg tror dette et annet ord for pen. Dette er bare mine antagelser, basert på bøker og egne observasjoner/erfaringer. Er 23 år Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 FlinkeFreddy, bra skrevet, jeg er han fyren med skjegget Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Mange jenter sier at sjarm er noe man tiltrekkes av. Skulle gjerne fått deres definisjon av sjarm. Jeg tror dette et annet ord for pen. Sjarm er jo overhode ikke utsende. Da har du misforstått helt. Ta feks Beckham. Flere jenter som syntes han er dødskjekk, men med en gang han åpner munnen er det forferdelig å høre på. Det vil si, han er blottet for sjarm. Sjarm er intelligensen din, utstrålingen din, selvtilliten din, humoren din, stilen din, holdningen din osv osv.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Utrolig irriterende at kvinnfolk har mye lettere for å skaffe seg en partner enn menn. De kan bare velge og vrake bare de ser nogenlunde bra ut. Menn må se bra ut, være kjekke, ha spesiell personlighet, bra klær (dette kravet avtar når de (jentene) kommer ut av fjortismodus), penger og sosial status. Faen ikke måte på. Tror det er mest hos kravstore bitches her i Norge at man ser tendensen. Luksushorer, alle sammen. Jævla gold diggers. Endret 9. februar 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 I alle dager.. noen som er sint her Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 *Snip* Jøss, har du lest tankene mine? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Utrolig irriterende at kvinnfolk har mye lettere for å skaffe seg en partner enn menn. De kan bare velge og vrake bare de ser nogenlunde bra ut. Menn må se bra ut, være kjekke, ha spesiell personlighet, bra klær (dette kravet avtar når de (jentene) kommer ut av fjortismodus), penger og sosial status. Faen ikke måte på. Tror det er mest hos kravstore bitches her i Norge at man ser tendensen. Luksushorer, alle sammen. Jævla gold diggers. Den pottesure bitterheten din kommer ihvertfall ikke til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Disse trådene er som magiske magneter på bitre og sinte gutter og menn. Det er lite nytt, men fortsatt festlig å lese. Litt trist også, selvsagt, å se hvor forvrengt bilde av virkeligheten noen kan ha. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dessuten er det forskjell på jenter. Jentene på 17- 18 år som henger på litt harry disko-steder vil ha forskjellige kriterier enn de litt mer voksne jentene. Førstnevnte tror jeg liker de guttene/mennene som roper høyest, danser best, har mest bling, er kjekkest, er rikest og/eller er mest jålete. Den der... FAIL... Er ikke alle jenter på 17-18 år som er sånn, meg inkludert. Er heller ikke alle som befinner seg på "harry disko-steder". Kall meg usosial, men jeg trives best med en rolig fyr, og film på TV 16 (snart 17) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Litt trist også, selvsagt, å se hvor forvrengt bilde av virkeligheten noen kan ha. Det jeg sa er ikke forvrengt. Kanskje litt overdrevet, men mye sannhet. Endret 9. februar 2010 av WarpX Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er du 16 er du jo ikke gammel nok til å gå ut engang, så det kan jeg godt skjønner. Tror ting vil forandre seg litt for deg, men selvfølgelig, vi er alle forskjellige og det er ikke alle som liker den sosiale settingen med drikking og uteliv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå