Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Humor og sjarm er forferdelig viktig, men jeg må jo kunne tenne på fyren. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Når jeg ser på menn og gutter seg jeg først etter noe som skiller ham fra alle andre. Hvis jeg ikke finner noe unikt ved ham er han helt uinteressant. Det samme gjelder hvis han er mye yngre, eldre, veldig, veldig tykk eller veldig stygg. Kjedelig er det verste. Å ha riktig hår, riktige sko er kjedelig. Da kan jeg like gjerne se på en stol. Jeg vil se peronligheten hans på en eller annen måte. For eksempel hvis han går med lange skritt, eller hvis han er lutrygga og engstelig, eller hvis han har rare klær osv. Hvis han er rar er han interessant. Og hvis han er interssant ser jeg mer på ham. Da slår andre egenskaper inn Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Humor og sjarm er forferdelig viktig, men jeg må jo kunne tenne på fyren. Med andre ord så er det bare et eventuelt pluss du finner etter at du har bestemt deg for at du liker personen.... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nei. Har han ikke humor, sjarm og noe eget, er han ikke interessant i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Kunne vært greit at folk nevner sin alder i enden av innlegget. Det kan som oftest ikke settes likhetstegn mellom hva det motsatte kjønn likte da de var tenåringer og det de likte da de var blitt eldre og mer livsvandte. EDIT: Måtte omformulere en noe uforståelig setning. Det ble litt klundrete nå også, men det får så være. Endret 8. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er gutt og overbevist om at utseende er alt for jenter, klær henger sammen med utseende. Mange som sier at humor, sjarm osv. kan veie opp, men det er ikke sant.... Det du sier her er tull, enkelt og greit. Selv om jentene du kjenner sier det er det tull likevel... Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg er gutt og overbevist om at utseende er alt for jenter, klær henger sammen med utseende. Mange som sier at humor, sjarm osv. kan veie opp, men det er ikke sant.... Tull og tøys. Kanskje småpiker, men ikke når du kommer over 16 år Har vært sammen med alt fra modeller til sofasittere, og den jeg falt mest for av alle sammen var en fyr som hadde en liten pondus og humor som få! edit: Så det var en som ville vite alder på de som svarte. 24 år her Endret 8. februar 2010 av Miamor Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er 19 og skjønner at det høres bedre ut å si at det jeg skrev ikke stemmer, men det føles som det stemmer ute i samfunnet Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er hvertfall veldig uenig i det. Ikke fordi det høres bedre ut, men fordi utsende er nedprioritert for meg. Det er dog ekstremt viktig hva han har i hodet Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg er hvertfall veldig uenig i det. Ikke fordi det høres bedre ut, men fordi utsende er nedprioritert for meg. Det er dog ekstremt viktig hva han har i hodet Sett nå at du ser en tilfeldig på byen og kjenner ikke fyren i det hele tatt, han er ikke nødvendigvis smellvakker, men ser interessant ut. Er det sånn at du kan stoppe han for å bli kjent med han da? Endret 8. februar 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg synes sko er viktig, men jeg er ikke så "fin" på det da. De skoene jeg bruker nå er noen jeg har arvet av min fetter som tilfeldigvis ikke brukte dem lenger. Helt tilfeldig at jeg kom i besittelse av dem. Men jeg liker dem jo. Er type converse sko. Ellers er jeg veldig snuskete i kles- og spesielt i hårvegen. Klarer ikke se bra ut på håret. Kanskje derfor jeg er singel Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tror at utseende har mye mer å bety for jenter enn det de selv innser. Det er forferdelig mye lettere for en kjekkas og gå på byn og komme innpå forskjellige jenter osv. Men det har jo også med at kjekkaer ofte har bedre selvtillit osv også da, men jeg tror utseende teller mye, underbevisst. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Enig. Er man det mange kaller stygg og vet det selv, forsvinner sjarmen og all form for selvtillit og da lever man livet i ensomhet 18 år btw Endret 8. februar 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det er vel ingen som har sagt at utseendet ikke teller i det hele tatt, men det er absolutt ikke alt de fleste jenter er ute etter. Og som aluxez: det har mye med selvtillit å gjøre. En med bedre selvtillit har ofte bedre sjarm og scorer derfor lettere. Tror jeg. 21 år her, forresten. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det tror ikke jeg. Høy selvtillit skremmer vekk flertallet av jenter med en gang. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det tror ikke jeg. Høy selvtillit skremmer vekk flertallet av jenter med en gang. Haha, hvordan i all veren har du klart å komme til den konklusjonen? Seriøst, fortell historien. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det tror ikke jeg. Høy selvtillit skremmer vekk flertallet av jenter med en gang. Haha, hvordan i all veren har du klart å komme til den konklusjonen? Seriøst, fortell historien. Det bygger på personlige erfaringer ja, men hva menes egentlig med god selvtillit? Jeg mener det går på å si din egen mening, lett for å ta kontakt med ukjente mennesker, "eie" rom du går inn i, kle deg slik du vil, ta egne valg, osv. stemmer det med det andre legger i god selvtillit? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det bygger på personlige erfaringer ja, men hva menes egentlig med god selvtillit? Jeg mener det går på å si din egen mening, lett for å ta kontakt med ukjente mennesker, "eie" rom du går inn i, kle deg slik du vil, ta egne valg, osv. stemmer det med det andre legger i god selvtillit? Ja, det er noen deler av det ihvertfall, og jeg skjønner overhodet ikke hvordan det eventuelt har hemmet deg i møte med jenter? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Min selvtillit er i stor grad hentet fra idrettens verden og bygger på at man skal føle seg bedre enn alle andre. Er det noe problemer av en sort, så er det kun jeg som må hanskes med det, fordi jeg er best. Du er heldig om jeg i det hele tatt gidder å huske hva du heter etter du presenterte deg. JA, sånn er min selvtillit og jeg skjønner også hvorfor noen ikke finner sansen for meg. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det må jo ha gjort det siden jeg aldri har hatt dame. Alle gutta syns jeg er rå, men ingen jenter har sagt at hun liker meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå