Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Bare etter utseende?


Gjest *gutt som lurer*

Anbefalte innlegg

Gjest *gutt som lurer*

Kanskje litt dårlig emnetittel, men det jeg lurer på er:

Når dere går i byen eller på skolen eller HVOR som helst og ser forskjellige gutter/menn gå forbi, hva tenker dere når dere ser på dem? Hvordan skal jeg si det.. Når jeg går i byen er det noen jenter som ser litt lengre og mer direkte på meg, mens andre ser utrolig overlegent vekk med en gang. Hva, på en måte, "dømmer" dere etter bare ved å se på en gutt? Hva betyr blikkene deres?

tåpelig forklart, men prøver så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser på sko, hår, kroppsholdning og ansiktsuttrykk. Teite sko eller teit hår kan være en kjempe nedtur, og ja, jeg vet det er overfladisk og teit, men sånn er det.

Kroppsholdningen sier mye om en person er av den trygge, utadvente typen, og ansiktsuttrykk kan også røpe ganske mye om folk. Lutrygget og sur er ikke akkurat tiltrekkende for meg, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Det er vanskeleg å svara på det du lurer på. Er alltid lett å dømma etter utseende, eg vil nesten påstå at alle gjer det med alle. Det er snakk førsteinntrykk. Når eg er på byn varierer det veldig kva eg kan definera som "good looking".

Eg ser først og fremst etter sjarm.

Må sjølvsagt vera reinsleg, og ikkje gå med utslitte kleder, utenom det er ikkje eg kresen. Er ikkje så nøyen på stilen, berre personen passer den.

SLIguy: Eg synes det er litt sjarmerande med ustelt hår, men det kommer jo ann på. Alt er ikkje lika flott.

Lenke til kommentar

Tenker sjelden noe over gutter jeg ser når jeg er ute å går. Må skille seg ut på en eller annen måte om jeg skal legge merke til personen. Og da tenker jeg som regel bare "kanskje han hadde vært artig å blitt kjent med". Så er det glemt de neste sekundene. Jeg må bli godt kjent med en person før jeg kan vurdere om personen passer som partner. Dersom jeg først skal være i et forhold, vil jeg være sikker på at sannsynlighetene er gode for at det varer en stund. Jeg vurderer ikke alle jeg ser. Når det gjelder partner, så ser jeg heller etter spesielle "personlighetstyper" som ligner på meg selv.

 

Blikket kan jo fall på folk mens jeg går i egne tanker, uten at det ligger noe bak. Eller at jeg bare ser på folk, for det gjør jeg av og til.

Lenke til kommentar

haha spesielt nå som det er så surt og kaldt ute og det blåser, så begynner øya å renne og jeg lager sikkert noen heilt syke gremaser, og da blir jeg hvertfall sett på :!:

 

Det som er irriterende er når eldre menn driver å stirrer og følger etter med blikket når jeg går (jeg er gutt), så jeg har så lyst å bare gå hen og dra til dem. Jævla pedo faens folk

Lenke til kommentar

Tanken er vond å vende, men det er nok annsikte og klesstilen jeg er mest optatt av.

Men så er det, som nevnt over - hva er god klesstil? Det er jo opp til en og hver.

En kan godt gå i joggebukse å slaske klær å fortsatt se åreit ut.

Som oftest er jo personer man møter på random plasser folk man aldri til se igjen, så tenker man ikke altid over hvordan forskjelige personer ser ut.

Men ser jeg en jeg synes var usedvanlig pen gjør jeg alt jeg kan for å holde blikket hele veien til vi ikke ser hverandre mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...