palie Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er i ferd med å skal kjøpe min første PS3 (har ikke hatt noen spillkonsoll før). Vil vel i hovedsak bli brukt av guttungen (6 år) til å spille på samt som BD spiller, men også litt bilspill / skytespill på meg. Trenger jeg 250GB utgaven eller holder det i massevis med 120GB? Er det forøvrig noen som har noen bra barnespill å foreslå? Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei Vis du er glad i og lagre ting, så kan det være en + med 250 Gb da du har mye plass. Men vis du ikke skal fylle den med Musikk,bilder og tilleggspakker osv. Så holder det massevis med 120 Gb. Lykke til med valget Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Angående PS3 burde 120GB holde, iallefall til en god dose spill, noen demoer, trailere, og kanskje da også litt til. Hvor mye plass av spill som lagres på maskinen kan variere fra tilnærmet null til 4GB+. Et par gode spill som kan være av interesse er Little Big Planet, Ratchet and Clank-serien. Ellers har du en del av Lego-spillene som har fått OK kritikk. ModNation Racers er et spill som ser nokså lovernde ut. Ikke for å steriotype konsollene, men Wii har en god del ekstremt gode spill som er meget barnevennlige, men derimot ikke Blu-ray-spiller eller et særlig godt skytespillbibliotek. Om du i det heletatt vurderer Wii har du New Super Mario Bros Wii, Super Mario Galaxy, Super Smash Bros. Brawl, Paper Mario, Okami (ESRB Teen), The Legend of Zelda: Twilight Princess (B), Zack & Wiki Treasure, Mario Kart Wii, og en rekke klassikere igjennom Wii Store. Samt Lego-spillene som har mottatt greit med kritikk. Endret 6. februar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå