geron Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei, Mine besteforeldre skal ha ny tv. Da de ikke har ny tuner, og lyd er viktigst, har dere forslag til flat-tv der god lyd er hovedfokus. Jeg har ikke sett for meg noe over 42" i størrelse. Pris gjerne ikke over 10 000, Det er vanskelig å finne tester på tver som fokuserer på lyd (naturligvis...) Takker på forhånd for alle svar.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 kjøp et eksternt høyttaleranlegg, bare noe plastikk greier til PC er bedre en det meste på slike TV-er. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Philips sine tver i den prisklassen er de som er best på lyd. Men -gode- på lyd er de nok ikke. Lenke til kommentar
geron Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Takker for svar. Hensikten med å få det tvet som har best lyd, er at de skal slippe å måtte ha ekstra høyttalere, som igjen gir de enda en fjernkontroll. Har du greie på hvordan lyden er kontra denne: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=118684 (Panasonic 37" LCD TV - TX-37LXD85) Endret 7. februar 2010 av geron Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Den tven der er ca 2 år gammel og utgått for lenge siden. At deal.no fortsatt fører den til en så elendig pris er rett og slett skremmende. Du bør kjøpe philips, de har best lyd på sine tver. Så lenge modellbetegnelsen slutter på 4 betyr dette siste generasjon, og kan trygt handles inn. De andre merkene har ikke god nok lyd til å dekke kravene dine. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 vi har en philips med ganske god lyd, men den kostet oppimot 30k Vi, eller jeg har også en samsung til 12k, den har elendig lyd (bruker eksternt anlegg uansett men). Så, kanskje philips sine billig TV-er har god lyd, det vet jeg ikke, ingen erfaring med dem. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Når kjøpte du tv? Philips sine "billig-tver" koster 5-6000,-. De i øvre del av skalaen koster rundt 10 000,- . Og de har best lyd av samtlige tvprodusenter i den prisklassen. Lenke til kommentar
Dyst Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 LH5000-serien til LG har meget god lyd. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, 42LH5000 er ikke helt på bærtur den heller. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Når kjøpte du tv? Philips sine "billig-tver" koster 5-6000,-. De i øvre del av skalaen koster rundt 10 000,- . Og de har best lyd av samtlige tvprodusenter i den prisklassen.Philips TV-en min er foreldrene mins sin og ikke min, men den ble vel kjøpt for tja et halvt år til et år siden. (er dog en 52" om jeg ikke husker feil) Endret 7. februar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
geron Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Takker for alle gode råd! endte opp med denne: http://www.elprice.no/tv-dvd/flat-tv/phili...amp;shopby=2;12 Som i butikken virket liten sammenlignet med andre i samme str. Kjøpte samtidig en Philips BDP3000, en veldig rimelig bluray... regner med det er lengre holdbarhet på det formatet enn dvd. Så satser vi på at de blir fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå