Pronto Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Når jeg skal spille av en video i You Tube får jeg av og til en merkelig dyp rumling istedenfor den normale lyden. Noen ganger virker lyden normalt. På samme måte både i Explorer og Firefox. Java er innstallert. Jeg bruker Win7. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Det ble litt feil. Det er altså slik at på noen videoer er lyden normal på andre ikke. Noen som har forslag ? Lenke til kommentar
thunea Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det ble litt feil. Det er altså slik at på noen videoerer lyden normal på andre ikke. Noen som har forslag ? Jeg sleit med det samme problemet. Ordnet meg et PCI lydkort fra PcStyling i Tønsberg (brukt) til 100 kroner og det ordnet opp. Det er så lurt å ha noen slike gamle deler i nøden. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Det er fler som har problemer med Win7 og lydkort. Jeg fikk ikke SB X-fi extreme audio til å virke skikkelig. Da jeg prøvde onbord lyden på hk virket det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå