cxzzxc Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 ...*Topic*...eg bruker Omega sine nyaste driverea (3.4) Eg bruker daten mest til gaming (CS)...Noen som har erfart noe bedre Drivera Til gaming ? Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 jeg synes ati er så utrolig dårlig til cs. ati og cs hører ikke sammen i det hele tatt. Virkelig en stor skuffelse at tilogmed ikke et såpass godt skjermkort som ATI radeon 9800 pro ikke alltid holder seg på 100 fps. Kommandoen ati_subdiv "0" forbedrer dette noe, men fortsatt er den ikke konstant. Noen ganger er det verre enn andre.. For å svare på spørsmålet ditt, jeg bruker Omega versjonen av ATI Catalyst 3.4 Den kan du finne på omega sine hjemmesider. (Bare søk på www.google.com etter omega drivers så finner du det. Jeg har dessverre ikke urlen i hodet Jeg synes det forbedret seg litt med oppdateringen fra 3.2 til 3.4, men det er absolutt ikke bra nok enda. Håper på enda fler driveroppdateringer som fikser denne "buggen". Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 3.1 drivern fra omega gir 100 fps helt stabilt men da får du ikke utnyttet den fine funksjonen i divx player som fjerner firkanter i divx filmer : Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg bruker ATi Catalyst 3.4 i WinXP til vanlig. Får konstant 100 fps, kjører 640x480 m/ 6xFSAA og 16xAniso. I Windows 2000 kjører jeg ATi beta-drivere, har samme resultat med de nyeste beta-driverene, uansett hvor bortsett fra 170 poeng mindre i 3DMark03. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 bruker 3.2 da 3.4 får pcen min til å låse seg når jeg spiller catalyst da[/code] Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Den kan du finne på omega sine hjemmesider. (Bare søk på www.google.com etter omega drivers så finner du det. Jeg har dessverre ikke urlen i hodet www.omegacorner.com Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg bruker Cataclyst 3.4 i winXP Jeg kjører cs i 100 fps 1600x1200 med 6xAA og 16xAF, Vsync på og trueform og rett og slett alt på max, og det går så det suser Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Er ikkje sikker på ka du snakker om da Fredrik^- men vist du leser innlegget mitt ein gang til står der at eg bruker Omega 3.4 ! ! Så les bedre etter da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå