Veba Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Skal bygge en gaming PC men er usikker på hvilket skjermkort jeg burde velge. Jeg har lagt øynene på noen forskjellige kandidater: Radeon HD 5850 Radeon HD 5850 Black Edition Radeon HD 5870 GeForce GTX275 GeForce GTX285 Skal vurdere de nye DirectX 11 GPU'ene til Nvidia når de kommer ut siden det kommer nok å bli noen måneder før jeg kjøper. Denne PC'en skal klare Crysis på veldig høy grafikk (eller en blanding av høy og veldig høy) med 4x Kantutjevning (Anti-Aliasing) på en 22-tommer med 1920x1080 skjermoppløsning, med ihvertfall 27-30 bilder i sekundet. Resten av maskinen vil se slik ut: Asus P7P55D Hovedkort 4GB DDR3 Minne (1333/1600 Mhz, kommer ann på hvor jeg kjøper) Intel Core i7 860 prosessor (som jeg vil overklokke til 3,3 Ghz eller mer) Samsung Spinpoint 320GB HDD (Har forsåvidt veldig lite å si men... ) Western Digital 1,5TB HDD (Har forsåvidt veldig lite å si men... ) Windows 7 Ultimate 64-bit Operativsystem Vær så snill å si hvilke jeg bør velge og hvilket vil gi mest for pengene, og hvis noen har "benchmarks" med disse kortene og et lignende system ellers hadde det vært strålende om dere sendte link eller noe. Takk på forhånd Endret 5. februar 2010 av Veba Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 kan tenkes du finner noe av interesse her: http://3dcompare.com/NO/ Selv tror jeg du ville vært mest fornøyd med å kjøpe HD 5850, evnt. tilsvarende fra nVidia når den tid kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå