Durochris Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hei Noen som har ett fint 5k oppsett. PC'en skal brukes til surfing og mail. Stasjonær Lydløs min. 500GB HDD Stilrent kabinett Greit skjermkort som kan ta lette spill i3,i5 eller en tilsvarende i AMD. Endret 5. februar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
BAT Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Denne skal kunne være rask og stille og kunne spille enkle spill. Hvis du også tar av viften på kjøleren så vil du få en veldig stille rigg. Edit: rettet link Endret 5. februar 2010 av BAT Lenke til kommentar
Osse Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Egentlig ganske grei anbefaling Bat gir. Men får mye ekstra ytelse for å skifte cpu til Amd 620. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Nå har jeg kopiert handelvogna til min konto, men hvordan adder jeg 620 ? Sånn: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...ngListId=773471 Trenger ikke CPU vifte eller følger det ikke med? Endret 6. februar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Osse Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 finn Amd 620, press kjøp Marker amd 250, slett denne. Ta også en titt på disse kabinettene Dette er meget stille kabinet med god psu, godt egnet for kontorbruk. Har bygget rundt 15 stk i T1, og de er stille, men trange, og ikke stort større enn et miditower. Koster kr 742, med en av markededs mest stille 500w psu'er. Desverre er det kun Amentio som fører disse. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 finn Amd 620, press kjøp Marker amd 250, slett denne. Ta også en titt på disse kabinettene Dette er meget stille kabinet med god psu, godt egnet for kontorbruk. Har bygget rundt 15 stk i T1, og de er stille, men trange, og ikke stort større enn et miditower. Koster kr 742, med en av markededs mest stille 500w psu'er. Desverre er det kun Amentio som fører disse. Der ja Takk Nei, skal nok a det fractal kabinettet. Støydemping og stille vifter. Følger det med vifte på amd? Tenkte siden han over tok med vifte eller var det bare for å få en mer stillegåendeCPU vifte? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det følger originalvifte til prosessoren men dette er ikke en stille vifte og den vil nok høres godt. AMD prosessoren har en TDP på 65W og den kjøleren som jeg la ved kan du kjøre vifteløs og la kabinett viftene trekke lufta igjennom kjøleren slik at du får en stille pc. Når det gjelder Athlon II X2 250 ift Athlon II X4 620 så er det bruken din som styrer hvilken som passer deg best. Hvis du leser denne testen så vil du se i hvilke områder de passer best til og så er det bare å bestille, montere og kose seg. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Det følger originalvifte til prosessoren men dette er ikke en stille vifte og den vil nok høres godt. AMD prosessoren har en TDP på 65W og den kjøleren som jeg la ved kan du kjøre vifteløs og la kabinett viftene trekke lufta igjennom kjøleren slik at du får en stille pc. Når det gjelder Athlon II X2 250 ift Athlon II X4 620 så er det bruken din som styrer hvilken som passer deg best. Hvis du leser denne testen så vil du se i hvilke områder de passer best til og så er det bare å bestille, montere og kose seg. Takk for hjelpen ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå