Howard Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 GeForce FX 5900 om tre uker NVIDIA og deres partnere skal angivelig være klar til å levere GeForce FX 5900-baserte grafikkort om tre uker. Les saken her. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Weee:) Tenker på enten Asus eller Gainward selv.. men blir vel Gainward tror jeg Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Konge !! Gainward blir fetest. Ganske sikker på det. Men sikkert dyrest også Får dere kortet inn til testing med en gang eller ?? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Konge !!Gainward blir fetest. Ganske sikker på det. Men sikkert dyrest også Får dere kortet inn til testing med en gang eller ?? Asus: 4818 på komplett Gainward: 5785 på komplett :/ [256mb Versjon:] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Asus: 4818 på komplett Gainward: 5785 på komplett [256mb Versjon:] Ta disse prisene med en klypesalt, det er ca prisene de har satt opp. Det spørst hva dollaren var da de bestilte dem? Men eg har betalt 5000kr før for et skjermkort, blantannet det eg har nå. GF2 Ultra 64MB 4995 desember 2000 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg vet men jeg orker bare ikke og vente for prisene skal gå ned... jeg har ventet lenge nå, kjøpte et gf 4 i mellom tiden fra gf 3 til at gf 5 skulle komme, det ble en fiasko så ventet jeg til gf 6... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hva i all verden er vitsen med å sette på to små vifter i stedet for en stor på det Asus-kortet det er linket til i artikkelen? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det er en grunn til alt her i verden. Neida, er ikke sikker. Skulle jo nesten tru at det ble bedre kjølings med en stor og fin vifte istedenfor to..? Men,men det er nå slik kortet har blitt. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hva i all verden er vitsen med å sette på to små vifter i stedet for en stor på det Asus-kortet det er linket til i artikkelen? Ser ut som den dekker mer, hvis en stor vifte skulle dekke alt det der måtte vifta vært utenfor korten i bredden, og sikkert bråket mye mye mer Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hva i all verden er vitsen med å sette på to små vifter i stedet for en stor på det Asus-kortet det er linket til i artikkelen? To små vifter flytter like mye luft som en store vifte gjør, de trenger ikke bråke mere heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå