ooddbb Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Er det noen av dere studenter som har jobber på deltid og klarer fint å overleve bare på det og stipendet dere får?? Er det mange som gjører det? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Ikke jeg fordi jeg går i 9`end klasse. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Viss du får fullt stipend får du vel ca. 2500kr i måneden. Fullt lån og stipend utgjør ca 6600kr. Jeg får noe sånt men er alltid blakk etter fjorten dager! så viss du er flink til å la være å bruke penger (les: masse ute på byn) og bor på billig hybel må du vel regne med å tjene minst 4000 i måneden. Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Tror eg kommer til å ta Matematikk 3MX og Fysikk 2FY, og kanskje ett par fag til. Eg får vell tid til en deltidsjobb, noen fritids sysler og vere litt sosial (les: ute på byen) da vell?? Hvor mye bør eg jobbe i uka for å klare meg uten lån? To kvelder i uka er vell passe?? Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 To kvelder i uka går nok fint ja! Du finner nok råd til ett par helger ute i uken og ja Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Et par helger i uka, ja? :wink: Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Tja hvorfor ikke! definer helg? fri fra skolen midt i uka, eller lørdag og søndag? :wink: Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hehe.. Helg: Fredag ettermiddag, lørdag og søndag? Hadde vært greit med flere helger i uka, men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå