Knutover Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Alle sier at man ikke burde ha flere antivirusprogrammer samtidig, men før jeg hørte dette installerte jeg både AVG Free og Avast! Home Edition. Ettersom disse aldri har klaget på hverandre har jeg ikke følt noe sterkt behov for å av-installere noen av dem enda, men jeg lurer jo på om det er lurt i lengden. Hvis det er sånn at jeg ikke burde ha begge samtidig, selv om de ikke lager noen problemer for hverandre som jeg merker, hvilken av dem burde jeg i såfall beholde? Takker for eventuell hjelp Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du bør nok ikke ha flere virusprogrammer på en gang, jeg vil sterkt anbefale AVG, gjerne gratis versjonen. Har brukt AVG så lenge jeg kan huske, å har aldri hatt noe problem med det, m.t.p virus etc... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg anbefaler avast! på det sterkeste, spesielt etter versjon 5.0! Jeg ar aldri i mitt liv hatt virus, og det mye takket være dette herlige programmet. Det stopper truende nettsteder, filer, nedlastinger, you name it. Brukervennligheten som kom med 5.0 vil jeg også si at er meget bra! Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei. jeg har alltid brukt AVG. vel og merke sammen med Ad-avare, CCleaner og Error Repair Professional. Siden Avg ikke dekker alle deler. Avast kjenner jeg ikke til, men vist det er bedre, vel, da kan det hende jeg også bytter.. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Få bort Avast, etter mi meining. Uansett bør du kvitte deg med eit av dei veldig fort. Dei kan plutselig begynne og krangle. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Avast er det programmet som gir mest beskyttelse av disse to og som i test gjør det litt bedre enn AVG (som mangler bla. rootkit beskyttelse og web shield). Så, hvis valget står mellom Avast og AVG, så ville jeg ha valgt Avast. Et tredje prog. som du kunne ha vurdert er Microsoft Security Essensial Endret 6. februar 2010 av norbat Lenke til kommentar
frds Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Mulig jeg også kommer til å teste ut Avast engang. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Avast er det programmet som gir mest beskyttelse av disse to og som i test gjør det litt bedre enn AVG (som mangler bla. rootkit beskyttelse og web shield). Så, hvis valget står mellom Avast og AVG, så ville jeg ha valgt Avast. Et tredje prog. som du kunne ha vurdert er Microsoft Security Essensial What norbat said. Jeg bruker MSE og er veldig fornøyd. Les evt. HWs konklusjon. Endret 7. februar 2010 av insolvent Lenke til kommentar
Spaycer Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ville valgt AVG forann Avast .. er ganske mykje tull med Avast Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ville valgt AVG forann Avast .. er ganske mykje tull med Avast Hva er tull med avast? Lenke til kommentar
Spaycer Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ville valgt AVG forann Avast .. er ganske mykje tull med Avast Hva er tull med avast? Etter det eg har hørt, og prøvd. Så har Avast vert ganske opp og ned, med tanke på at. Det noen gange ikke tek virus grunnlegende, fjerner ikke alt. Er en del POP-UP med oppdateringer osv :S Og ikke minst .. det slower datan ned noko sjuk .. Har du data, med liten RAM .. ville eg ik anbefalt AVAST Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Har brukt både avast og avg og vært veldig førnyd, men synes de nye versjonene av disse virus programmene begynner å bli tunge, spesielt AVG sitt Residentshield som skal konstant scanne gjennom pcen. Men har begynt å bruke Panda cloud antivirus på noen eldre pcer dette frigjør noe mer av ytelsen siden alt går over cloud teknokogi, og synes dette virker veldig bra, men kunne vært litt intresant å se hva dere andre synes om Panda cloud? Endret 11. februar 2010 av super_1990 Lenke til kommentar
Spaycer Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har brukt både avast og avg og vært veldig førnyd, men synes de nye versjonene av disse virus programmene begynner å bli tunge, spesielt AVG sitt Residentshield som skal konstant scanne gjennom pcen. Men har begynt å bruke Panda cloud antivirus på noen eldre pcer dette frigjør noe mer av ytelsen siden alt går over cloud teknokogi, og synes dette virker veldig bra, men kunne vært litt intresant å se hva dere andre synes om Panda cloud? Vil sei at Panda cloud er bedre en Avast og AVG. Men som sagt, dei nye virusprogramma er begynt og bli ganske overfylt, som du sa " tunge " og ha på datan, bedre å velge et enkelt et.. som frk Panda cloud Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ville valgt AVG forann Avast .. er ganske mykje tull med Avast Hva er tull med avast? Etter det eg har hørt, og prøvd. Så har Avast vert ganske opp og ned, med tanke på at. Det noen gange ikke tek virus grunnlegende, fjerner ikke alt. Er en del POP-UP med oppdateringer osv :S Og ikke minst .. det slower datan ned noko sjuk .. Har du data, med liten RAM .. ville eg ik anbefalt AVAST Jeg har aldri opplevd avast som ustabil. Den har oppdaget og fjernet alt av virus jeg har kommet borti. Oppdaterings-meldingene kan lett slås av og det du sier om RAM tror jeg ikke stemmer, for hos meg bruker ikke programmet mer enn 2000kb minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå