asbjohorpua Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg føler ikke at jeg er fullstendig når jeg er ute. Jeg føler at det er noe jeg mangler, noe jeg ikke har, det er detaljer og smykker. Er det noen som har tips og lenker (gjerne og helst til nettbutikker) til smykker og detaljer som kan se bra ut? Muligens armbånd og halskjede. Har desverre ikke råd til gull og diamanter denne gang, så det må være pent og enkelt. Jeg har ikke vært så flink med dette, har gått med skjerf der og da og har tenkt til å kjøpe inn et par silkeskjerf. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Plain slipsnål og mansjettknappar i gull/sølv alt ettersom. Meir treng du ikkje. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Det eneste en herre skal ha av smykker er mansjettknapper, slipsnål og giftering. Kan nevne at arvede signettringer funker, for å blidgjøre Charles... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Herrene over meg oppsumerer ganske bra hva en mann trenger på smykkefronten. Jeg vil allikevel også nevne klokke, som kanskje er det flotteste smykke en mann kan få, forutsett at klokka er pen. Dersom man bruker briller kan dette også bli et smykke, og tilpasses etter antrekk for å gjøre det fullkomment. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ville heller kalt briller og klokker for tilbehør...smykker er i mine øyne mer kjeder, ringer og tin som kun ser pent ut, uten å ha en funksjon, slik klokker og briller som oftest har. Forøvrig veldig enig med det fkm sier! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Herrene over meg oppsumerer ganske bra hva en mann trenger på smykkefronten. Jeg vil allikevel også nevne klokke, som kanskje er det flotteste smykke en mann kan få, forutsett at klokka er pen. Dersom man bruker briller kan dette også bli et smykke, og tilpasses etter antrekk for å gjøre det fullkomment. Som Hvorre sier, klokker og briller er ikke smykker. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hva med bare ett slips? Jeg er ikke stor fan av smykker til menn. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hva med bare ett slips?Jeg er ikke stor fan av smykker til menn. Tanken har slått meg. Hvor får jeg slips som ser bra ut, og som fungerer fint hverdagslig? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 For vel det i de fleste herreforretninger. Gunnar Øye, Ferner Jacobsen, Follestad osv. Eller tenkte du nettbutikker? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 HM kanskje? Er hvert fall et par slips på nettsiden om jeg ikke husker feil. Og som jeg sa i caféen så synes jeg både halskjeder og armbånd kan være rimelig fett. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ikke kjøp slips på H&M. Billige slips ser meeeeeeeeeeeeeeget sjelden pent ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå