Gå til innhold

Pilotbriller i klarglass.


Anbefalte innlegg

Jeg er heller ingen stor fan av fake briller, men om det gjennomføres med stil tror jeg det kan se bra ut.

 

 

Hva er det du snakker om?

Det er ikke snakk om fakes her. Det er snakk om å bytte ut glasset i ekte aviators.

 

Forøvrig støtter jeg forslaget til fkm, dog trodde jeg ikke vanlige optikere gjorde slik.

 

 

Edit: Det var snakk om brilleglass uten styrke ja. Da blir det nok lettere å få byttet.

Endret av shoop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg som bruker briller/linser selv pga. dårlig syn føler at det å ønske seg briller på samme måte som noen skulle ønske seg rullestol for å slippe å gå. Jeg ser ikke på briller/linser som noe positivt, men må leve med det gitt. Ser at sammenlikningen min blir litt weird, men i bunn og grunn ønsker du deg noe som hjelper andre med nedsatte sanser (og i rullestoleksempelet, funksjonalitet).

Lenke til kommentar

Jeg er heller ingen stor fan av fake briller, men om det gjennomføres med stil tror jeg det kan se bra ut.

 

 

Hva er det du snakker om?

Det er ikke snakk om fakes her. Det er snakk om å bytte ut glasset i ekte aviators.

 

Jeg mente "fake" i den forstand at briller tradisjonelt sett har vært brukt av mennesker som faktisk ser dårlig, og ikke utelukkende som tilbehør. Nå tenker jeg i hovedsak på dette plastbrillefenomenet hvor folk sporter tre forskjellige briller hver dag, det ene paret mer prangende enn det andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...