tormoddf Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ny trailer og fastslått slipptidspunkt for Fallout: New Vegas øker forventningene for årets høstsesong. Les mer Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Må si jeg gleder meg, selv om stemningen aldri blir den samme som i de to første spillene. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Synes fallout 3 var artig so fy jeg! Gleder meg til dette på pc Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Oooh, dette ser bra ut Dog litt skeptisk til at det skal komme så fort, og at det da kanskje blir litt hastverk og slurving. Lenke til kommentar
tEAm_hAnsEn Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 synes ikke d kommer så fort. når d kommer ut e d jo 2 år sia Fallout 3 kom ut. kom ikke mw i 2007? og mw2 i 2009. men d e jo cod da. IW utvikle og Activision hjelper sikkert litt til mens de lager d neste cod. håpe bethesda lage snart et nytt TES. Fallout og TES Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Faen, vil jo ha TES 5, ikke mer fallout. Selv om TES 4 var en relativt stor skuffelse vil jeg se mer av Tamriel, ikke fallout universet i oblivion pakning. får vel bare fortsette og spille morrowind enda noen år da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg