avona Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg kjøpte min data og bygde den selv i 2008. Dette er alt av det jeg kjøpte fra komplett og som jeg bruker idag, og mitt spørsmål er: Er noe utdatert? Burde jeg bytte ut noe, og hvorfor? Uansett her er spefikiasjonene: - NZXT LEXA Blackline, Blue Edition, Screwless design, (Without PSU) - Fortron/Source Epsilon 700W, Blå Vifte, Active PFC, ATX/EPS, SLI, 20/24pin - Samsung DVD-brenner SH-S202J IDE Black OEM - ASUS Silent Knight II CPU Cooler, Blue Light, Socket 478/775/939/940/AM2/AM2+ - Akasa Crystal Blå 80mm LED Vifte, 2500 Rpm, 27.45dB - Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's - Asus Crosshair II Formula, nForce 780a SLI,DDR2,Socket-AM2+,ATX,3xPCI-Ex(2.0)16 - Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM(denne er nye due deffekt) - AMD Phenom 9850 Black Edition Quad-Core 2.5 GHz Boxed, 4MB Cache, Socket AM2+, 1 - XFX GeForce 9800GTX 760M 512MB BLACK, PCI-Express 2.0, 2xDVI,Assassins Creed - OCZ Freeze Extreme Thermal Kjølepasta, 3 gram - Akasa 31cm Blått CCFL Lys, 1 Lysrør, Inverter for 1 eller 2 Rør, Av/På Bryter Kritiser! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Som server er den mer enn god nok, hvilket server os bruker du? Lenke til kommentar
avona Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Som server er den mer enn god nok, hvilket server os bruker du? Operativsystem Windows 7 Ultimate Media Center Edition Jeg glemte å legge til noe! jeg er en WoW, CoD, Crysis osv. Spiller og når jeg spiller, så legges det godt merke til at FPS er litt lav. Om du er en WoW spiller så er dette min beste forklaring: Jeg har varierende 7-20 FPS på store steder og 60-90 i Små rom. Hva kan det ha med å gjøre? Jeg gjetter RAM men jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Høres ikke ut som om du bruker den som en server... Feilpostet kanskje? Windows 7 er bra, men har du 64bit utgaven? Maskinen du har er ikke superduper men burde fungere til wow, anbefaler at du formaterer maskinen og installerer alt på nytt for å se om det ikke blir raskere da. Lenke til kommentar
avona Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Høres ikke ut som om du bruker den som en server...Feilpostet kanskje? Windows 7 er bra, men har du 64bit utgaven? Maskinen du har er ikke superduper men burde fungere til wow, anbefaler at du formaterer maskinen og installerer alt på nytt for å se om det ikke blir raskere da. Fant ikke noe annet forum, så du har nok rett. Det har jeg gjort: Senest 1 måned siden når jeg installerte W7(Den er ikke genuin, Kan du vise meg en crack mine fungerer ikke). På denne datan har jeg kun Wow, CoD, Serier og skype. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (Den er ikke genuin, Kan du vise meg en crack mine fungerer ikke). http://www.ubuntu.com/ Gidder du ikke betale for Windows, bruk noe annet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Beklager men når du spør om råd til å kjøpe hardware men ikke har råd til å kjøpe software som fungerer med den så er du ute på villspor. Bytt til ett gratis os som linux eller freebsd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå