Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp til Spansk oversettelse

Anbefalte innlegg

Vi er tre personer som skal fly til Madrid! Flyet letter fra Flesland torsdag 11. februar klokken 06.30 Flyet mellomlander på flyplassen Schiphol i Amsterdam klokken 08.15 og går klokken 09.30 videre til flyplassen Barajas i Madrid der den lander klokken 12.10. Hotellet vi skal bo på heter Oasis Madrid Albufera. Vi får fly tur retur, hotell, og buss til flyplassen inkludert i prisen på

9 754 norske kroner. Hotellet ligger 10 kilometer fra sentrum av Madrid.

På mandag 15. februar skal vi dra tilbake igjen til Norge. Da går flyet klokken 05.55 fra Barajas i Madrid og mellomlander på Schiphol i Amsterdam klokken 08.30. Det går videre klokken 10.00 og ankommer Flesland klokken 11.55.

Noen som kan hjelpe meg med å oversette dette til spansk?

Jeg har oversatt det, men er usikker på om jeg har gjort det rett.

Dette er min oversettelse:

Somos tres personas qúe vamos a volar de Madrid! El avion decolar en Flesland el once de febrero son las seis y media. El avión hace escala en Schiphol en Ámsterdam a las ocho y cuarto y a las nueve y media el aeropuerto proceder de Barajas en Madrid, donde las tierras a las doce y diez. Vamos a vivir en un hotel que se llama Oasis Madrid Albufera. Podemos volar (ida y vuelta), hotel, y autobús hasta el aeropuerto incluido en el precio de 9 754 coronas noruegas. El hotel está encuentra cerca de 10 kilómetros fuera del centro de Madrid.

El quince de Febrero vamos a volver espalda de Noruega. El avión está a las seis y media de Barajas en Madrid y hace escala en Schiphol en Ámsterdam, a las ocho y media. El avion continuación a las diez y arribar a Flesland a las dose menos cinco.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte Google (http://translate.google.no/):

Somos tres personas que van a volar a Madrid! La carta de los aviones de Flesland jueves 11 de Febrero 06:30 El avión entre el aterrizaje en el aeropuerto de Schiphol en Ámsterdam, a 08,15 y de 09,30 en ayer en el aeropuerto de Barajas en Madrid, donde aterrizará a las 12:10. El hotel nos alojamos en el que se llama Oasis Madrid Albufera. Podemos volar ida y vuelta, hotel, y autobús hasta el aeropuerto incluido en el precio de

9 754 coronas noruegas. El hotel está situado a 10 kilómetros del centro de Madrid.

El lunes 15 Febrero vamos a volver a Noruega. Cuando el avión está a 05,55 de Barajas en Madrid y en la tierra de Schiphol en Amsterdam a las 08.30. A continuación, a las 10:00 am y llegar a reloj Flesland 11:55.

Oversatte tilbake så du kan bedre se feil:

Vi er tre personer skal fly til Madrid! Brevet Flesland fly torsdag, 11 februar mellom 06:30 Flyet lander på Schiphol flyplass i Amsterdam kl 08.15 og 09.30 i gårsdagens Barajas flyplass i Madrid, der land ved 12:10. Hotellet vi bodde på heter Oasis Madrid Albufera. Vi kan fly tur-retur, hotell og flybuss inkludert i prisen

På mandag 15 februar kommer vi tilbake til Norge. Når flyet er på 05,55 på Barajas i Madrid og i landet Schiphol i Amsterdam kl 08.30. Så, klokken 10.00 og ankommer Flesland klokken 11:55.

Var ikke mye hjelp, din tekst så mye bedre ut, men god tur.

Lenke til kommentar
Vi er tre personer som skal fly til Madrid! Flyet letter fra Flesland torsdag 11. februar klokken 06.30 Flyet mellomlander på flyplassen Schiphol i Amsterdam klokken 08.15 og går klokken 09.30 videre til flyplassen Barajas i Madrid der den lander klokken 12.10. Hotellet vi skal bo på heter Oasis Madrid Albufera. Vi får fly tur retur, hotell, og buss til flyplassen inkludert i prisen på

På mandag 15. februar skal vi dra tilbake igjen til Norge. Da går flyet klokken 05.55 fra Barajas i Madrid og mellomlander på Schiphol i Amsterdam klokken 08.30. Det går videre klokken 10.00 og ankommer Flesland klokken 11.55.

Noen som kan hjelpe meg med å oversette dette til spansk?

Jeg har oversatt det, men er usikker på om jeg har gjort det rett.

Dette er min oversettelse:

Somos tres personas qúe vamos a volar de Madrid! El avion decolar en Flesland el once de febrero son las seis y media. El avión hace escala en Schiphol en Ámsterdam a las ocho y cuarto y a las nueve y media el aeropuerto proceder de Barajas en Madrid, donde las tierras a las doce y diez. Vamos a vivir en un hotel que se llama Oasis Madrid Albufera. Podemos volar (ida y vuelta), hotel, y autobús hasta el aeropuerto incluido en el precio de 9 754 coronas noruegas. El hotel está encuentra cerca de 10 kilómetros fuera del centro de Madrid.

El quince de Febrero vamos a volver espalda de Noruega. El avión está a las seis y media de Barajas en Madrid y hace escala en Schiphol en Ámsterdam, a las ocho y media. El avion continuación a las diez y arribar a Flesland a las dose menos cinco.

Grunnet problemer med å sove nå og generelt lite å gjøre kan jeg vel prøve på en liten oversettelse for deg, selv om svaret muligens blir litt seint :p

Somos tres personas que vamos a Madrid, en avión. El avión sale de Flesland jueves el once de febrero a las seis y media. El avión hace escala en el aeropuerto de Schipol en Amsterdam a las ocho y cuarto, antes de que salga de nuevo a las nueve y media hasta el aeropuerto de Barajas en Madrid donde llega a las doce y diez. El hotel en el que nos quedamos se llama Oasis Madrid Albufera. Incluídos en el precio de nueve mil setecientos cincuenta y cuatro coronas noruegas son el avión ida/vuelta, hotel y el autobús entre el hotel y el aeropuerto. El hotel está a diez kilómetros del centro de Madrid.

Lunes el quince de febrero volvemos a Noruega. Entonces el avión sale a las seis y media del aeropuerto Barajas en Madrid y hace escala en Schipol en Amsterdam a las ocho y media. De ahí el avión sale a las diez y llega a Flesland a las doce menos cinco.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...