Gå til innhold

Asus Kjøle Vifte: Silent knight AM2/AM2+

avona

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er et problem, eller om det vil oppstå etter byttet.

Jeg har Skjermkortet:

Asus Crosshair II Formula, nForce 780a

SLI,DDR2,Socket-AM2+,ATX,3xPCI-Ex(2.0)16

- Kjøpte det sammen med resten av datan i sommeren 2008. Vil lage en ny tråd senere om mine deler er utdaterte, stay tuned;)

Har kjøle viften:

ASUS Silent Knight II CPU Cooler, Blue

Light, Socket 478/775/939/940/AM2/AM2+

-Kjøpt samtidig, men var skeptist til plass så jeg brukte viften som fulgte med CPU. Føler at det var et dumt valg.

Mitt spørsmal er: vell som du ser på discription på vifta står det AM2+, men i følge mange sider sier dem bare AM2. Har dette noe å si?

Et annet spørsmål er: Jeg har ikke så stort kabinett, og med tanke på størelsen på viften så lurer på om den tar så mye plass at den ikke vil yte 100%.

her er et par tegninger("tegninger") av hvordan dimensjonen ser ut i min data.post-167311-1265395179_thumb.png

Som du kan se så er vifte stor i forhold til hoved kortet. Målene mellom PSU OG SILENT KNIGHT: 1-2cm

mål mellom SKJERMKORT OG SILENT KNIGHT: 3-5 cm.

Er det verdt å bruke denne vifta?

Veien luften går er enten opp/ned(som du ser på tening), så hvilken vei setter jeg den?

Jeg er ikke særlig god på og forklare, så om du har noen spørsmål vær snill å spør!

-Frank Ruben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke slik at du må bytte ut standard-festebrakett/bakplate med de som følger med i esken til Silent Knight? (i såfall må du ut med hovedkortet)

Hadde nok vært bedre om vifta blåste bakover men det avhenger jo av disse brakettene som følger med om de tillater å feste på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...