Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er ikke klar for et forhold, sier hun vil ha sex og er sier at hun er glad i meg?

Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*

Hei. Vet ikke helt om dette er et problem eller hva. Jeg møtte en jente for en stund siden, alt er flott. Vi snakkes mye på msn og sender noen par meldninger. Vi møtes forrige helg og der ble det kos og klining, jeg trodde da at vi var i et forhold. Men hun var ikke enig, hun sa vi "holdt på". Så seinere har jeg tenkt litt, hun vil ha sex med meg og sier at hun er glad i meg hverdag. Men jeg sitter igjen med en følelse av at jeg blir brukt? Altså, hun vil ikke/er ikke klar for et forhold men vil ha sex?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke vil nøye deg med å ha sex med henne, så er det ikke verre enn at du avslutter det dere har begynt på.

Men det kan hende at hun kommer fram til at hun vil være sammen med deg, bare du gir henne tid eller hvis hun tilfeldigvis oppdager at hun kan miste deg, f.eks. til noen andre.

Kan du ikke bare se det an litt? Gi det tid og se hvordan det utvikler seg, det her ser jo ut til å være ganske ferskt.

Lenke til kommentar
så jeg nettop en gutt KLAGE på og få mus uten og stresse med forholdsmas?

dommedag er nær! merk mine ord!

Kunne ikke sagt det bedre selv.. Måtte lese to ganger for å forsikre meg at det var en gutt som skreiv..

OP, hva faen?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...