Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler jeg er ikke godt nok for henne

Gjest klos i magen

Anbefalte innlegg

Gjest klos i magen

Hei

som dere sikkert leser av emnetiteln, så sliter jeg med dårlig selvtillit. Jeg har ingen å snakke med om det, derfor poster jeg her.

Jeg har endelig møtt en dame som har faktisk lust å være sammen med meg, og ikke bare er med fordi hun ikke har noe bedre å gjøre etc. :love:

Vi møttes for 1 mnd siden, og fra the get go var det sån som vi har vært sammen veeeldig lenge.

Problemet er som følgende: Hun er veldig populær, og har mangen venner. Jeg har så og sagt ingen venner, og har aldri hat et skikkelig forhold. Sliter med det, og har store erekjonsproblemer som følge. Jeg klarer å tilfredstille hun med munn og finger dog.

Jeg har lust å fortelle henne alt om meg, og vil snakke med henne om alt, men det er så vanskelig for meg å fatte det i ord. Plus at jeg tror hun vil bli skremt og gjøre slutt hvis jeg plutselig tømmer hjertet mitt. Jeg har ikke lust å stå der som en whiny needy taper, men inderlig eter det med opp.

Dessuten går hun ikke på skole her i byn og kommer ikke hit før om et par uker. På telefon syns jeg ville det blitt endå illere.

Hun sier også ting som at hun syns det er teit hvordan vi møttes og at jeg burde skifte jobb, og gå tilbake på skole (noe jeg er enig med). Men av en eller annen grund gir meg det en klos i magen.

Akkurat nå snur seg alle scenario i hodet mitt, og jeg er rett og slett usikker. Jeg har på ingen måte lust å miste henne, jeg tror dette kan funker for det første gang. Jeg tror hun kan hjelpe meg med å få venner og være mer sosialt når hun flytter tilbake hit i april.

Beklager at posten er så vilt fram og tilbake, men som sagt jeg sliter med å få ting til ord. Herregud jeg har jo igenting å føle meg dårlig om... damnit..

Jeg er 21 hun er 18 forresten.

Tusen takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest klos i magen

Vi har hatt en lang dyp samtale nå, og jeg fortalte henne alt som jeg følte hindret meg, og hun var forståelsesfull og så poenget mitt og synspunktene. Vi har også snakket om hvor mangen partner vi hadde osv. Hun hadde kansje litt mangen sexpartner, men hun har bare hatt en kjæreste . Anways, jeg føler meg mye bedre nå. Hun sa at vi skal bruke skikkelig god tid til oss og så får vi se hvor det leder til.

Jeg er ivertfall ikke i vennesonen. :)

Håper alt ordner seg til slutt.

Lenke til kommentar

Vel, det er fint å se at dere har fått snakket litt. Det er knapt noe som er viktigere for et sunt forhold enn dét.

Du skal likevel være klar over at ingen av dere er bedre enn den andre, og at du har all rett til å sette ned foten hvis du synes hun krever for mye av deg. Å gå inn i et forhold som ikke likeverdige parter, vil ikke akkurat være noen god start.

Lykke til.

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...