Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sannsynlig at jeg har blitt gravid?

Gjest ryptwo

Anbefalte innlegg

Hei, hadde ubeskyttet samleie for et par dager siden, tok angrepillen dagen etter det, og alt var i orden. så gikk det 3-4 dager og gjorde samme feilen igjen med samme person, ubeskyttet igjen. men tingen nå er at han ikke fikk orgasme da han var inni meg, og han tok den ut etter ca 10 sekunder fordi han visste at dette var feil med tanke på det som tidligere hadde hendt. Vi hadde rotet litt før vi begynte med dette, så han hadde fått 'precum' når han hadde den inni meg. Etter dette avsluttet vi det korte samleiet.

Er bare bekymret om det er en mulighet for at han kan ha gjort meg gravid? Det virker usannsynlig spør du meg med tanke på tid, og at det nesten ikke var bevegelse, og den var ikke helt inni. Kan dere hjelpe meg med dette?

Summert:

- Får mensen om 14-16 dager.

- Har allerede tatt angrepillen i denne syklusen.

- Han oppnådde ikke klimaks når han var inni meg den siste gangen vi hadde ubeskyttet samleie.

- Varte i få sekunder på grunn av samleiet før dette.

mvh, ryptwo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er usannsynlig at du er gravid, men muligheten er til stede.

Enig. Mtp. syklusen din var det jo ikke akkurat det "beste" tidspunktet å gjøre dette på heller. Men får satse på at det går bra. Gjort er gjort. Nytter ikke å stresse med det nå.

Lenke til kommentar
- Han oppnådde ikke klimaks når han var inni meg den siste gangen vi hadde ubeskyttet samleie.

- Varte i få sekunder på grunn av samleiet før dette.

mvh, ryptwo.

1. Om du når klimaks eller ikke når han er inne i deg har egentlig ingenting å si pga ALLE gutter/menn får til tider "mindre" utløsninger etterhvert under samleie lenge før de/vi kommer.

2. Selv om han tørker av penis vil det alltid komme litt ekstra ut litt sæd etter samleie/orgasmen er ferdig.

Memo til deg selv; Ikke gjør dette igjen :) Men som andre sier, sannsynligheten er liten, men den er til stede.

Endret av TheHawk
Lenke til kommentar
Er bare bekymret om det er en mulighet for at han kan ha gjort meg gravid? Det virker usannsynlig spør du meg med tanke på tid, og at det nesten ikke var bevegelse, og den var ikke helt inni. Kan dere hjelpe meg med dette?

Jepp, det går an.

Endret av Miriel
Lenke til kommentar

Det skal mykje til for at det blir nokon graviditet ut av det der. Kan nemnast at eg sjølv har sex på den måten opptil kvar dag, der eg hopper av i svingen, men får nesten orgasm inne. OG det skal ein del til.

Lenke til kommentar

Sjansene er vel små fra før, og mye skylles nok ut når man urinerer. Sperm overlever dog ganske lenge, men vi kan vel ta i bruk et matematisk uttrykk å si at sjansene for å bli gravid går mot 0. Det er dog ingen matematikere som bytter ut går mot 0 med 0 'fordi det er så lite om å gjøre'. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...