Gjest ryptwo Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei, hadde ubeskyttet samleie for et par dager siden, tok angrepillen dagen etter det, og alt var i orden. så gikk det 3-4 dager og gjorde samme feilen igjen med samme person, ubeskyttet igjen. men tingen nå er at han ikke fikk orgasme da han var inni meg, og han tok den ut etter ca 10 sekunder fordi han visste at dette var feil med tanke på det som tidligere hadde hendt. Vi hadde rotet litt før vi begynte med dette, så han hadde fått 'precum' når han hadde den inni meg. Etter dette avsluttet vi det korte samleiet. Er bare bekymret om det er en mulighet for at han kan ha gjort meg gravid? Det virker usannsynlig spør du meg med tanke på tid, og at det nesten ikke var bevegelse, og den var ikke helt inni. Kan dere hjelpe meg med dette? Summert: - Får mensen om 14-16 dager. - Har allerede tatt angrepillen i denne syklusen. - Han oppnådde ikke klimaks når han var inni meg den siste gangen vi hadde ubeskyttet samleie. - Varte i få sekunder på grunn av samleiet før dette. mvh, ryptwo. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er usannsynlig at du er gravid, men muligheten er til stede. Lenke til kommentar
Right Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er usannsynlig at du er gravid, men muligheten er til stede. Enig. Mtp. syklusen din var det jo ikke akkurat det "beste" tidspunktet å gjøre dette på heller. Men får satse på at det går bra. Gjort er gjort. Nytter ikke å stresse med det nå. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Håper du har lært en lekse av dette og at du slutter før det går galt. Har selv opplevd hvor galt det kan gå selv om man bruker angrepille. Ingen anbefalt løsning. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Som nevnt, det er mulig ja, men sannsynligheten er veldig lav. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) - Han oppnådde ikke klimaks når han var inni meg den siste gangen vi hadde ubeskyttet samleie.- Varte i få sekunder på grunn av samleiet før dette. mvh, ryptwo. 1. Om du når klimaks eller ikke når han er inne i deg har egentlig ingenting å si pga ALLE gutter/menn får til tider "mindre" utløsninger etterhvert under samleie lenge før de/vi kommer. 2. Selv om han tørker av penis vil det alltid komme litt ekstra ut litt sæd etter samleie/orgasmen er ferdig. Memo til deg selv; Ikke gjør dette igjen Men som andre sier, sannsynligheten er liten, men den er til stede. Endret 6. februar 2010 av TheHawk Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Er bare bekymret om det er en mulighet for at han kan ha gjort meg gravid? Det virker usannsynlig spør du meg med tanke på tid, og at det nesten ikke var bevegelse, og den var ikke helt inni. Kan dere hjelpe meg med dette? Jepp, det går an. Endret 2. juli 2010 av Miriel Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det skal mykje til for at det blir nokon graviditet ut av det der. Kan nemnast at eg sjølv har sex på den måten opptil kvar dag, der eg hopper av i svingen, men får nesten orgasm inne. OG det skal ein del til. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Du blir gravid, ubeskyttet sex er det samme som å komme inni for det renner hele tiden ut litt uten at det kjennes, derfor man ikke skal hoppe av i svingen, er allerede for sent Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Du blir gravid, ubeskyttet sex er det samme som å komme inni for det renner hele tiden ut litt uten at det kjennes, derfor man ikke skal hoppe av i svingen, er allerede for sent Og du er sikker på at det er sperm som kommer ut? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 som regel er nok det tilfellet, slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) 'Smøringen' kan også inneholde spermier, ja. Endret 14. februar 2010 av Haraldson Lenke til kommentar
G Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ganske fortynnet sperm, vil nå jeg si. Ikke ser det likt ut som sperm, og ikke lukter det likt heller. Smake får dere gjøre selv. :!: Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 For all del, å hoppe av i svingen er mye bedre enn å ikke gjøre det i det hele tatt, men still, er ikke noe lurt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 'Smøringen' kan også inneholde spermier, ja. Jaså? Da må jeg visst ta en liten alvorsprat med min kjære. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Bra du fant ut av det i så fall. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jaså? Da må jeg visst ta en liten alvorsprat med min kjære. Ja, gjør det! Den inneholder ikke spermier i seg selv, men har det med å kunne dra med seg småpøblene fra tidligere utløsninger. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Altså, hvis en mann har fått utløsning kvelden før, sover, står opp, tisser, og så har sex uten kondom, vil da denne smørningen kunne inneholde sperm? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sjansene er vel små fra før, og mye skylles nok ut når man urinerer. Sperm overlever dog ganske lenge, men vi kan vel ta i bruk et matematisk uttrykk å si at sjansene for å bli gravid går mot 0. Det er dog ingen matematikere som bytter ut går mot 0 med 0 'fordi det er så lite om å gjøre'. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Aha. Da konkluderer jeg med at sjansene er mikroskopiske, men tilstede ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå