Kenneth Solfjeld Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg har nettopp installert Win 7 Ultimate, og grafikkdrivere blir da installert automatisk. Men dette er ikke oppdaterte drivere, og det er uten Catalyst Control Center. Jeg lastet ned siste Catalyst driverpakken, installerte pakken, men driverne er fortsatt de gamle som ble installert av Windows. Jeg gikk til enhetsbehandling for å se om jeg fikk oppdatert driverne derfra, men det fikk jeg ikke. I XP var det lurt å fjerne driverne først, og så kjøre Driver Cleaner e.l. i safemode etterpå. Men jeg trodde at med Win 7 så skulle man slippe alt ekstra arbeidet for å få installert en driver. Men nå er jeg en noob når det gjelder Win 7, så jeg trenger tips og råd. Skjermkortet er: Radeon HD4890 Endret 5. februar 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Problemet ligg vel med ATI, ikkje hos Windows, har du prøvd å køyre samme prosedyre som på XP? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Ja, det har jeg. Nå har jeg installert de nyeste driverne, men bare minutter etterpå kom det en kritisk oppdatering fra Microsoft. Driveroppdatering datert 30.9.09.. Jeg velger selvfølgelig å ikke installere denne. Endret 5. februar 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Da ser det ut til å funke. Men hvordan blir jeg kvitt oppdateringen som ligger å venter på å bli installert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå