Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'n start opp svart skjerm og skrur seg av etter 2-3 sekunder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen pipelyder eller lignende av noe slag?

Hørtes mye ut som at den går varm for meg, sjekk at vifta går når maskina starter. Gjør den det kan det være greit å sjekke at du har montert kjøleren riktig, det kan være at den ikke tar nedi cpu'n, som igjen vil føre til at den ikke får transportert varmen vekk.

Lenke til kommentar

Hørtes mye ut som at den går varm for meg, sjekk at vifta går når maskina starter. Gjør den det kan det være greit å sjekke at du har montert kjøleren riktig, det kan være at den ikke tar nedi cpu'n, som igjen vil føre til at den ikke får transportert varmen vekk.

problemet kom etter at jeg hadde skrudd av pc'n for kvelden og skulle starte opp igjen dagen etter. Vifta Starter, har sjekka kjøleren og den ser grei ut. ingen pipelyder eller noe ting, den bare skrur seg rolig av

Endret av tipex92
Lenke til kommentar

problemet kom etter at jeg hadde skrudd av pc'n for kvelden og skulle starte opp igjen dagen etter. Vifta Starter, har sjekka kjøleren og den ser grei ut. ingen pipelyder eller noe ting, den bare skrur seg rolig av

Hei!

Gå også inn i setup og se om bootdisken står som første prioriet.

Resett bios og se hva som skjer.

Vennligst

BmOnline

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...