Gå til innhold

CRAP! Jeg ødela mobilen min! Må ha ny ASAP!

Anbefalte innlegg

Satte nettopp sammen en FlexiTalk, med sms-pakke, snakkepakke og surfepakke 2. 898 kr totalt hvis jeg skal ha en HTC HD2/iPhone 3Gs. 100 kroner billigere enn å kjøpe telefon + iTalk Large. Hmmm! Ser ut til at iTalk Large er bedre, da det er ubegrenset sms og mms på den! :p Men man må i tillegg betale 3899 for en iPhone 3GS 32 GB hvis man tar FlexiTalk til 199 kr måneden. Alt for dyrt! Da er iTalk bedre med sine 790 kroner for en iPhone 3GS 32 Gb med iTalk Large. HTC HD2 koster dog 2899 med iTalk Large, så... :p

Stemmer det at HTC HD2 blir tregere og tregere etterhvert som du legger inn flere programmer på den? :p Eller har den nyeste patchen/firmware update fikset alt drittet? Mange som klager på den.. iPhone kunder er gladere! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satte nettopp sammen en FlexiTalk, med sms-pakke, snakkepakke og surfepakke 2. 898 kr totalt hvis jeg skal ha en HTC HD2/iPhone 3Gs. 100 kroner billigere enn å kjøpe telefon + iTalk Large. Hmmm! Ser ut til at iTalk Large er bedre, da det er ubegrenset sms og mms på den! :p Men man må i tillegg betale 3899 for en iPhone 3GS 32 GB hvis man tar FlexiTalk til 199 kr måneden. Alt for dyrt! Da er iTalk bedre med sine 790 kroner for en iPhone 3GS 32 Gb med iTalk Large. HTC HD2 koster dog 2899 med iTalk Large, så... :p

Stemmer det at HTC HD2 blir tregere og tregere etterhvert som du legger inn flere programmer på den? :p Eller har den nyeste patchen/firmware update fikset alt drittet? Mange som klager på den.. iPhone kunder er gladere! :)

En Windows Mobile telefon , akkurat some en Windows basert PC, trenger over tid en "opprensking" for å beholde hurtighet og stabilitet.

Men det finnes mange apps som ordner dette enkelt og greit for deg.

Feks. MemMaid

Det finnes også mange andre alternative apps for dette, en god del er gratis.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte HD2 fra Chess med premium abo. Kostet inkl frakt 2700. Endret abo umiddelbart til iTouch som har 500Mb pr mnd inkl.

Fordelen med WM, syns jeg, er at man kan gjøre en god del endringer for å gjøre tlf slik du vil ha den. Tastaturet er foreksempel altfor responivt for mange, og jeg har endret skjermens responivitet via BsBtweaks. Det er klart at man ikke skriver like fort med en gang, men etter en del øvelse vil man nok få opp et godt tempo igjen. Uansett så syns jeg at den store skjermen veier opp for dette, og har allerede gjort med avhengig.

Har en annen tlf som også er i daglig bruk (HTCS740), og jeg blir snart gal over denne. Uten touch og en mikroskopisk skjerm.

Mitt råd. Kjøp HD2. Bruk litt tid i HTC tråden her på forumet, og sjekk ut Facebooksiden. XDA-developers også besøkes.

Endret av Kvarten
Lenke til kommentar

Fikk du kjøpt ny mobil?

Jeg må si at det finnes jo flere "smsracere" sm ikke er touch ute.

6600 slide, Nokia X3, N86.

alle disse erstatter jo din 6500 på en glimrende måte, og du får samme programvare pluss litt til.

billigere enn HD2 og 3gs vil de være også, som oftest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...