Hallais Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Med hver eneste oppstart av datamaskinen får jeg opp Verifying DMI Pool Data AMD Data Change. Den står med dette bildet i over 10sekunder hver gang. Kan det ha noe med at pc'en kan finne på å låse seg uten grunn. Som oftest skjer dette når jeg bruker firefox. I dag skjedde det uten at jeg brukte firefox. Går nesten utifra at det er hovedkortet, men har ingen mulighet å teste dette. Noen mening om dette? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 "Verifying DMI Pool" har med cmos settings (BIOS) å gjøre. Eventuelt ugyldig lagret cmos settings. Har ingenting med hva du kjører/kjørt av programmer i windows å gjøre. Prøv med å "entre" BIOS/cmos settings - load optimized defaults - + save & exit . Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det skjer når PC'en leter etter en BOOT device. Om du i tillegg har mange Crash eller heng i Windows kan det skyldet Boot disken din. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det skjer når PC'en leter etter en BOOT device. Om du i tillegg har mange Crash eller heng i Windows kan det skyldet Boot disken din. Det har ingenting med dette å gjøre , se : http://www.wimsbios.com/faq/verifyingdmipooldata.jsp Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jo, det er ikke utelukket. De fleste BIOS'er skriver meldingen til grafikkortet etter de har urøtført instruksjonen, så i noen tilfeller henger en seg opp i den siste meldingen uten at den viser feilen. Det neste som skal skje er å begynne Boot prosessen og det kan være det som skaper feilen (som ikke er noen feilmelding) her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå