Gå til innhold

Hvilket parti passer for meg?

Anbefalte innlegg

Ikke hør på Pivotal. Venstre er et fascistparti. Gi fred og frihet en sjanse! Stem DLF!

Etter en nøye vurdering har jeg konkludert med at du er et troll. Jeg kommer aldri til å svare seriøst på innleggene dine igjen. (ignorer det faktum at denne posten er skrevet klokka halv 4 på en lørdagskveld imo :))

Vent litt. Hvorfor er det i det hele tatt så mange aktive brukere på forumet her så sent?

Endret av sileps
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke hør på Pivotal. Venstre er et fascistparti. Gi fred og frihet en sjanse! Stem DLF!

Etter en nøye vurdering har jeg konkludert med at du er et troll. Jeg kommer aldri til å svare seriøst på innleggene dine igjen. (ignorer det faktum at denne posten er skrevet klokka halv 4 på en lørdagskveld imo :))

Dessverre så tror jeg ikke han er et troll.

Vent litt. Hvorfor er det i det hele tatt så mange aktive brukere på forumet her så sent?

Vi er alle tapere :!:

Endret av S_J
Lenke til kommentar
S_J: har du vurdert å starte et eget parti? Se f.eks på DLF, så ser du at det skal så lite til for å komme igang med politikken i Norge at det er latterlig.

Tviler sterkt på at jeg kommer til å gjøre det, vi får se hva som skjer, men ikke noe de nærmeste årene.

Lenke til kommentar

Jeg mener at kommunisme (med sosialisme først)/anarkokommunisme er det neste steget i samfunnsutviklingen, men det er ikke på tide å innføre det ennå. Det bør skje når verden er klar for det, noe som kan ta alt fra 50 til 50000 år (jeg tipper 700).

Forsøk på slike ting for tidlig har som regel fått en del negative følger.

Lenke til kommentar
DLF har faktisk den mest gjennomførte og gjennomtenkte politiske plattformen av samtlige norske partier.

En høyst subjektiv påstand.

Om så er tilfelle, hva anser du for å være årsaken til at ikke flere har oppdaget og/eller latt seg "frelse" av DLFs politikk?

Lenke til kommentar

Interessante fakta om Norge:

1. Norway has a lower corporate tax than the USA: 28% vs. 35%.

2. Norway has a lower payroll tax than the USA: 14% vs. 15.3%.

3. Norway is much more deregulated than commonly assumed. For example, according to the Heritage Foundation, the USA has business freedom of 91.9 while Norway has business freedom of 88.1.

4. Norway has a sensible central bank, as opposed to the USA. Between September, 2003 and June, 2008, the Norwegian Krone rose nearly 50% against the US Dollar. Strong currencies also help countries keep positive trade balances.

Endret av Marxisten
Lenke til kommentar
Om så er tilfelle, hva anser du for å være årsaken til at ikke flere har oppdaget og/eller latt seg "frelse" av DLFs politikk?

Brought up on the mantra that “we are all social democrats” and the doctrine that the state knows best, how dare Norwegians start thinking for themselves?

Lenke til kommentar

Brought up on the mantra that “we are all social democrats” and the doctrine that the state knows best, how dare Norwegians start thinking for themselves?

Har vi behov for å begynne å tenke selv,, som du sier, eller annerledes, for den saks skyld, når vi allerede er blant verdens desidert rikeste land?

Lenke til kommentar

Marxsisten, vi har hat denne diskusjonen mange ganger før. Du kan ikke sammenligne den nordiske modellen med den amerikanske. De er og forblir forskjellig. Skal du absolutt sammenligne, forhold deg til Nord-Europa, men eller helst til Norden!

Du har allerede en trolletråd her, bruk den til å krangle med det norske vokabular!

Lenke til kommentar
Marxsisten, vi har hat denne diskusjonen mange ganger før. Du kan ikke sammenligne den nordiske modellen med den amerikanske. De er og forblir forskjellig. Skal du absolutt sammenligne, forhold deg til Nord-Europa, men eller helst til Norden!

Du har allerede en trolletråd her, bruk den til å krangle med det norske vokabular!

Det du egentlig sier er at siden Norge er et land i Europa, bør vi begrense horisonten vår til vår egen verdensdel, og ikke adoptere eventuelle bedre ideer fra fjernere verdenshjørner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...