ole_marius Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hvor mange tråder om samme emne er tillat å lage? Jeg sikter da til Marxsistens liberalistisker propegandafeltog. Han har nå på en måned produsert nærmere 30 tråder om eksakt samme tema. Jeg spør åpent ut, hvilken andre brukere og emner er dette tillatt på forumet? Edit: skriveleif Endret 5. februar 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 1 tror jeg men jeg tror ikke at moderatorene sier så mye imot viss det kommr 2 på rad, ettersom at det kan ha bugget seg litt når du har laget emne:P Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Han lager samme tråd med et annen tittel. Men grunndiskusjonen er eksakt det samme (pluss mobbing av de som ikke deler hans politiske ståsted, eks; "sosialister er onde") Endret 5. februar 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 tror han bare er en Spammer da:P Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Som han nevnte selv så ønsker han å frelse oss Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da er han: 1. Kristem 2. En liten drittunge som prøver og irritere 3. Både 1 og 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå