Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har nå prøvd tre ulike helt nye S-Video kabler kjøpt fra ebay til min Gamecube. S-Video fungerer hverken på projektor BenQ PE8720 eller Dell 2007FWP LCD skjerm. Kun composite funker. Er det noen versjoner av GC som rett og slett ikke støtter S-video? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Mener å huske at s-video aldri var noe alternativ for GC? Det var enten composite eller rgb via scart. Rgb er bedre enn s-video hvis displayet har denne muligheten. En tv burde jo ha denne muligheten, verre med proj... Bruker selv rgb på min GC og bildet blir ganske brukbart. Ellers er det et alternativ å bruke Wii som har mulighet for Component som gir mye bedre bilde.... Endret 6. februar 2010 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du har rett i at WII er veien å gå. GCen ble kjøpt mest for å ha som et samleobjekt, men også for å spille Wind Waker på så det er litt kjipt å ikke få brukt S-Video Er ganske sikker på at det skal kunne fungere på GC. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ok, kanskje prøve en annen type kabel da? Jeg prøvde faktisk et par 3:de parts rgb-kabler før jeg fant en som virket. Hvis du får tak i original Nintendo - så anbefales det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå