Gjest Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Heisann Jeg trenger et Nvidia skjermkort som er AGP, er det noen norsk sider som selger det? Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Her. for eksempel. Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nvidia sluttet vel med Agp etter 7xxx serien. Har et par liggende fra 5xxx serien om du er intrisert. Ati laget vel HD4650 sist men HD3850 er det som yter best av agp kort som er laget. men du finner vel noen gammle utdaterte kort i prisguden om nvidia er det du ønsker. Agp er forsåvit også utdatert. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Vel skjermkortet er verre en det jeg har idag. Har 7600,- Er ikke defekt, men har dårlig kjørlig på det ellerså er det dårlig kjøling i kabinettet mitt xD Bestiller 2 vifter for å dytte i kabinettet nå da (Y) Har i hvertfall hovedkortet: P5B-VM-DO og tror det ikke er kompitabelt med ATI skjermkort som er AGP. Endret 5. februar 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Sjekk m hovedkort produsenten om det oppstår problemer med radeon kort. Eventuel bytt orginal kjøler på nåværende kort. Eller best av alt oppgrader til PCIe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå