Gjest Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Heisann! Trenger noe ram her, den har per idag 512mb ram Hvordan ram trenger jeg til Dell System 4550? Har funnet ut at hovedkortet er: Intel D845PESV Tror jeg da Noen som kan finne en side jeg kan bestille fra som ikke er møkka dyrt? Trenger ram! EDIT: Etter litt lesing på Dell sine sider fant jeg ut at jeg trenger: PC3200 ram. Fant ut at Netshop selger slik ram. Netshop.no -> Søk på: PC3200 Funker slik ram? Nettsiden jeg leste på EDIT2: Tror problemet er løst jeg, fant Kingston 1024MB 400MHz DDR PC3200 ram som skal passe med Dell System 4550, det sa i hvertfall Dell sine nettsider Endret 5. februar 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Så lenger det følger manualen til Intel for hovudkortet er det ingen problem. Link Hovudkortet ditt støtter for 2 x 1 GB 184-Pin DDR SDRAM DDR 400 (PC 3200) Her har du minne som passer til din pc fra komplett. Intel har kun testet for 1 GB ram, ser flere plasser der dei sier maksimalt ram er 2 GB så det er trulig at pc-en klare 2 GB ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå