Lazyy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei,jeg har hatt utrolig irritablet error som jeg har hatt i en stund nå. Det startet med at jeg skulle logge inn på msn,Plutselig kom det noe som " En ny versjon av Messenger har kommet,vil du laste ned det nå? " Også trykket jeg nei. Vær gang jeg prøvde å logge inn,kom dette opp, så det var ingen vei på å logge på. Å deretter prøvde jeg å laste ned, Så kom dette Appdata erroret. Fikk mange gode råd,som ikke skulle virke,så jeg prøvde å unistallere ,Det gikk selvfølgelig ikke fortsatt. For dere som er ekstra intrisert i hva dette er,så har jeg laget video :http://www.youtube.com/watch?v=gTlSgdglU0I Håper noen kan hjelpe meg med dette. Takk ! Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Denne linken har kanskje svaret ditt. Samme errorcode hvertfall, ser ut til at det skal fungere med .msi installen, og muligens kjøre de regedit32 kommandoene litt lengre ned på sida. Lenke til kommentar
Lazyy Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Denne linken har kanskje svaret ditt. Samme errorcode hvertfall, ser ut til at det skal fungere med .msi installen, og muligens kjøre de regedit32 kommandoene litt lengre ned på sida. Jeg fikk til å laste ned igjen. Men det derre "en ny versjon er kommet" er der fortsatt... :/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fjern msn og installer msn fra denne filen. Mappen til appdata finner du ved å skrive %appdata% i utforskeren din. Lenke til kommentar
Lazyy Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Fjern msn og installer msn fra denne filen. Mappen til appdata finner du ved å skrive %appdata% i utforskeren din. Jeg kan desverre ikke bestemme hvor jeg skal lagre MSN. Men nå er ikke det problemet lengre :/ det er "en ny versjon hav Windows Messenger" tingen som er problemet. Viss jeg trykker nei,Så går det fortsatt ikke ann å logge inn. Den fortsetter bare å komme opp. Lenke til kommentar
Lazyy Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Fjern msn og installer msn fra denne filen. Mappen til appdata finner du ved å skrive %appdata% i utforskeren din. Foressten,jeg la setupen i %appdata% stedet, Å kjørte setuppen da,Men gikk fortsatt ikke :/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nedlastet msn fra den linken jeg gav deg? Lenke til kommentar
Lazyy Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Nedlastet msn fra den linken jeg gav deg? Hva slags link ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Klarte selvfølgelig å ikke legge ved link: http://www.softpedia.com/progDownload/Wind...load-89148.html Lenke til kommentar
Lazyy Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Klarte selvfølgelig å ikke legge ved link:http://www.softpedia.com/progDownload/Wind...load-89148.html Kom selvsagt et nytt error nå :/ Lenke til kommentar
Lazyy Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Ingen som vet noe mere om det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Lag nytt video om den nye feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå