Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ingen respons på PC'en

Anbefalte innlegg

ok jeg sitter på en Mammas laptop og lurer på om noen veit om noen måter og finne ut hva som er ødelagt i min pc den starter for det første ikke, men det jeg syntes er litt rart er at usb'ene funker ikke. tastaturet og musa funker liksom ikke. ikke at pc får starta opp en gang ekke sikker på om musa og tastaturet begynner og virke før datan er helt oppe og går.

JA dette er en stasjonær pc.

og JA det lyser på hovedkortet.

Men nei kommer ikke noen "rare" lyder bortset fra at vifte på skjermkortet jobber mer en vanelig. alle vifter går og "virker" som alt som det skal.

Endret av jokerdude94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh, du har ein stasjonær pc? som ikkje starter, altså det er ingen lys fra hovudkortet når strømmen er koblet til pc-en?

Du må gjerne forklare deg litt bedre her. Har du skjermbilde på pc? kjem det lyd fra pc-en? (pipe lyder) Kva spec har du i pc-en?

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...