morti23 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei jeg har kjøpt 4 120mm vifter som jeg skal ha i siden på kabinettet der det er 4 slots for vifter, men hvilke side av viftene skal mot innsiden av kabinett? nab spørsmål men men.. vifter: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322426 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 hvilke side av viftene skal mot innsiden av kabinett? Det kommer vel an på hvilken retning du vil at det skal blåse - inn eller ut. Vanligvis "kommer luften ut" på den siden der etiketten er festet. Av og til er retningen også angitt med en svart pil (på svart bakgrunn) på den ene sidekanten til viften. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ønsker du luft fra utsiden og inn i kabinettet skal bunnen av vifta peke innover mens fronten med propellen ut. Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Ønsker du luft fra utsiden og inn i kabinettet skal bunnen av vifta peke innover mens fronten med propellen ut. bunn på vifte? og hva er best luft inn eller ut? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Slik du ser vifta på bildet så ser du på vifta fra toppen, bunnen er da den siden vifta er lagret og du ikke ser her, altså baksiden. Personlig foretrekker jeg masse luft inn på siden og åpent forran og bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå