Phera Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hei jeg lurer på hvordan lage eit eget bilde i Counter*Strike da man skal Loade inn på Cs? jeg var ned i tyskland på ein nettkafe ,der var det eit annet loade bilde enn de jeg. Lenke til kommentar
joac Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hei jeg lurer på hvordan lage eit eget bilde i Counter*Strike da man skal Loade inn på Cs? jeg var ned i tyskland på ein nettkafe ,der var det eit annet loade bilde enn de jeg. Det du leter etter er et bilde som heter splash.bmp, og som ligger i en undermappe av counter-strike directoriet ditt. Har du cstrike som mod, ligger den her: half-life/cstrike/gfx/shell har du retail ligger den vel her (husker ikke helt) counter-strike/cstrike/gfx/shell Uansett så er det bare å søke på splash.bmp Rediger denne, evt bytt den helt ut, og vips så har du din egen Amd_Rula - strike Fant forresten denne siden til deg: http://www.cscentral.com/fun/menus/tutorial.php Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 me ave diss buiful biatch on me splash-screen Lenke til kommentar
joac Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 me ave diss buiful biatch on me splash-screen Og det er nettopp derfor jeg var tvilende til om jeg ville svare i denne tråden Lenke til kommentar
Corn Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 me ave diss buiful biatch on me splash-screen Respect! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Det må jeg prøve. Takk. :wink: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 er det noen risk ved å prøve det? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 er det noen risk ved å prøve det? Bare ta en backup av den vanlige filen. Ingen farer. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 heter den filen splash.bmp?? :-? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hva ser det ut som? Ja den heter splash.bmp ! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 bare lurte fordi jeg har 2 bilder i den mappa som er nesten like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå