ZoDz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg hadde en shoot for ett nytt magasin, dette er ett av bildene jeg tok etter att jeg var ferdig med forsidebilde. Har brukt mye dodge and burn for å få den softe følelsen i huden. Gjordet slipset intenst rødt og gjordet resten av bildet kaldt. Øynene gjordet jeg gule just for fun. Litt twilight isj. Har også økt kontraster og endra masse småting. Endret 5. februar 2010 av ZoDz Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ganske stilig, men ville latt øynene være i fred. Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Mulig å se originalen? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Handsome dude! Ser veldig bra ut. Liker stilen.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Øynene ble ille, Remi ! Resten var fint, men øynene ble too much =) Lenke til kommentar
magneska Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Likte det på en måte godt, men øynene ble litt for mye av det gode! Hadde vært fint å se en versjon til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå