Gå til innhold

Er jeg gamer eller ikke?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gamer du for mye og nedprioriterer familie/venner og sosialliv kan du gå under en annen katagori. Katagorien: Nolifer/datanørd

Er sterkt uenigi i kategoriene du velger. For det første er en datanørd en person med høye kunnskaper innen data, noe jeg ser på som positivt. En datanørd er vel strengt tatt glad i å holde på med data? Og nolifer er svært vanskelig å definere, i og med at du må tilbringe all tid på noe som ikke er nytting for deg eller andre på noen som helst måte. Spiller du kabal 24/7 skal jeg omvurdere tanken.

Lenke til kommentar

For meg er en som har gaming som en stor hobby en gamer. Enkelt og greit

Du er gamer hvis du spiller mye, enkelt å greit :) Trenger faen ikke holde deg til ett spill, det er jo bare kjedelig :p

Enig. Har ikke spillt et spill fast, bortsett fra Cod 4, som jeg har spillt siden det kom ut. Men har vært et par litt lengre pauser fra det også. Ellers spiller jeg en haug av spill, og bytter hele tiden

Om spill er en stor del av livet ditt er du en gamer.

Så visst kvinner er en stor del av livet ditt så er du en kvinne?

Ingen sa at du blir et spill om spill er en stor del av livet

Endret av kjermy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Bruker man tid på data/konsoll spill, så er man i mine øyne gamer. Jeg spiller xbox kanskje maks 10 timer i uka, og jeg vil si jeg er gamer. bruker man et hvert våkent øyeblikk på å spille spill, da er man ikke lenger bare gamer. da har man problemer.

Lenke til kommentar

For meg er en "gamer" en som bruker mye av fritiden sin på spilling. En som bytter spill ofte er vel kanskje enda mer hardcore, da mer av inntektene går med på å kjøpe spill. Nå er det selvsagt litt diffust hvor grensene går her, men jeg anser meg som mer gamer enn gjennomsnittsungdommen. Har rundt 30 spill i hylla og har kjøpt konsoll/PC med gaming som formål for rundt 20 000 de siste fire årene.

Lenke til kommentar
En som bytter spill ofte er vel kanskje enda mer hardcore, da mer av inntektene går med på å kjøpe spill.

Må si meg uenig. En som stort sett spiller det samme (f. eks. CS eller Dota) veldig mye, er ofte mye mer engasjert i spillene, og tar det mye mer seriøst enn folk som spiller litt av hvert.

Slik jeg føler det

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...