Verbal Hologram Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei leste en stund mye om dette har nå bestemt meg til å følge litt mer med. Har tre xboxer. En ødelagt en flashet(Banna) en på live. Bestemte meg for å reparere den ødelagte så flashe så spille på live. Men tinget er har det kommet ny firmware til xbox`? Hvor lenge kan man cirka spille med den nye firmwaren uten å bli banna. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvis maskinen din er ødelagt, så regner jeg med at det er snakk om RRoD, og det klarer du ikke å fikse permanent, så jeg råder deg til å bruke reklamasjonsretten din, og sende den inn til MS for gratis rep. Det har kommet en ny firmware til LiteOn drev (ixtreme LT) som etter sigende skal være trygg på live. Dette forutsetter selvfølgelig at man vet hva man skal gjøre med .iso-fila før man brenner den. Sjekk om den fungerende boksen din har LiteOn drev, så flasher du den i tilfelle (ta av frontdekselet og se på fargen på de 2 ledningene i det ovale hullet ved dvd-luka... gul = liteon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå