Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klein av forelskelse

Anbefalte innlegg

Så, jeg kommer godt overens med hu. Får henne til å le veldig mye, og det er bra. Problemet er vel at jeg ikke har noe seksuelt drag gående mot henne.

Har hengt med henne et halvt år nå, uten å ha hatt noen følelser. Men plutselig.. Begynte jeg å tenke på henne slik, og nå popper hun opp i hodet mitt hele dagen. Føler meg så forbanna klein når jeg er med henne. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette...

Er en annen fyr, tror ikke det er følelser, mest ei seksuell greie, av, på, opplegg for henne. Men nå når jeg ser dem sammen svir det litt. Hvis hun liker meg, så vet hun det isåfall ikke selv enda.

Syntes ikke dette passa så bra... Noen oppmuntrende ord?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt spørsmålet..

Men anyways, synes du bør snakka med jenta, og finne ut om hu har følelser for deg. Det er mye bedre enn å bare sitte og tenke hele dagen, uten å komme til noe svar. Du har kjent hun lenge, og hvis du går forsiktig frem på en måte, bare for å se om hun er interessert i deg, går det nok bedre. Om hun ikke er interessert i deg, er det bare å prøve å glemme eller vinne hun på en annen måte..

Men dere er ikke sammen ? Skjønte ikke helt statusen med hun.

Lenke til kommentar

Ja, blei litt uklart.. Vi er bare venner. Kan ikke kutte kontakt siden vi går i klasse sammen. Er ikke bare å "glemme" henne. Kan liksom ikke bare gjøre hva jeg vil, for vi sees jo hver dag.

Jeg føler meg ikke komfortabel lengre.. Alt var fint før jeg blei betatt av henne.

EDIT: det jeg mener, er at jeg er ei jævla kjerring som ikke vil konfrontere henne. Likte å være kompis med henne. Ba ikke om å bli den patetiske fyren som er forelska i deg

Endret av Helpsomer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...