skidd Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 bare for å få si det, så er ikke det så veldig sundt å drikke 27 kopper kaffi! noe som min mage rommer nå, skjelvingen min kan forårsake jordskjelv^^ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) tror ikke du trenger å informere om slikt, enkelte ting sier seg selv... Endret 5. februar 2010 av aklla Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Artig tråd, dette! Hva får deg til å finne på å drikke 27 koppper? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Med 27 kopper kaffe, nærmer vi oss ikke farlig høye grenser koffein i kroppen? OT: Alltid gøy å poste i en tillstand av koffein overdose! Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 "The LD50 of caffeine in humans is dependent on weight and individual sensitivity and estimated to be about 150 to 200 milligrams per kilogram of body mass," Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kraftig diare er et fint tegn på at kroppen har fått for mye kaffe Lenke til kommentar
skidd Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 jeg var på jobb og kjedet meg, så jeg tenkte jeg skulle ta jobbens rekord på kaffi drikking^^ når jeg kom hjem hadde jeg egentlig tenkt å sove det ut, men så kom der en telefon med en overbevisende stemme i andre enden av røre, så da var det å begynne å hive i seg alkoholisert sjanglevatten:P Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) I dag skal rekorden din slåast;) skal gå hardtutover KD si kaffi maskin:D må inn på server romme og hente en pakke m kaffi til i dag:) Endret 8. februar 2010 av ChrisR Lenke til kommentar
skidd Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 dette blir en spennende dag på jobben fårstår jeg... Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jiess:D Kaffi og snus, ingen dag uten:p Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Nå fikk jeg lyst på kaffi D: Desverre ingen kaffi disponibel her >: Edit: Scooore! Fikk en kopp kaffi på lærer-rommet Endret 9. februar 2010 av bruker-141017 Lenke til kommentar
skidd Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 du går på skole du me andre ord?^^ hehe, ingenting er som en kaffikopp fra lærerrommet Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Går på skole ja Første år, videregående, Medier og Kommunikasjon ^^, Jeg spurte: Kunne dere være så søte og snille å låne meg en kopp kaffi? Så fikk jeg surt tilbake: NEI! DU KAN IKKE LÅNE! >:0 Så ble jeg litt stiv(Edit: Det kan misforstås), og følte jeg hadde forstyrra no veldig idet det kom et smil og blidt tilbake: Her er det gratis Endret 9. februar 2010 av bruker-141017 Lenke til kommentar
skidd Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 aaah, er det gøy da? =) haha, epic! bra du tok en edit der ja, det der kunne jeg lett ha missfårstått^^ du kan begynne å ta med deg en termos med kaffi Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Bartenderen på stampuben fikk hjerteflimmer under et slikt forsøk. Fint for ham at han ikke var alene. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 aaah, er det gøy da? =) haha, epic! bra du tok en edit der ja, det der kunne jeg lett ha missfårstått^^ du kan begynne å ta med deg en termos med kaffi Tenkte å begynne å ta med termos ja Det er sykt deilig på MK Lenke til kommentar
skidd Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 hehe, det er ikke så domt det;) sweet;) Isbilen: serr? hvor mye drakk han da? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 I samme størrelsesorden som her. Koffein er ikke helt harmløst, så ta det litt med ro. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 det også alt etter hva kroppen tåler og, men jeg skal ikke drikke så mye igjen for å si det sånn:P det skal jeg, takk for tipse;) Lenke til kommentar
KaareKokk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 trodde sannheten om kaffe var at det smaker best med sprit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå