1-600-DOCTORB Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei ! Jeg har kjøpt sang pakker til Rock Band på PS store. Jeg har lastet ned og innstalert de, men de kommer ikke inn i spillet.. Jeg får heller ikke kontakt med Music Store når jeg spiller Rock Band. Selv om internett singalet er perfekt og jeg kan komme meg inn på internett og på PS store uten problemer. Noen som vet hva jeg må gjøre? setter pris på hjelp. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Noen som vet hva jeg må gjøre?setter pris på hjelp. Er RockBand kjøpt i US eller EU, og hvilken PS Store bruker du til å laste ned med. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har to rock band spill; Rock band track pack 2 (kjøpt i Norge) Rock Band 2 (kjøpt i fra videogamesplus.ca altså meste sansynelig Canadisk) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har to rock band spill;Rock band track pack 2 (kjøpt i Norge) Rock Band 2 (kjøpt i fra videogamesplus.ca altså meste sansynelig Canadisk) Nettopp, låter lastet ned ifra norsk PSN-store vil ikke være tilgjengelige i din utgave av Rockband 2. Lager du en US-konto og laster ned låter ifra US-PSN-Store så vil de fungere med din Rockband 2 men ikke eneren. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 sinnsykt typisk ! Men er det normalt at det ikke fungerer på track pack 2(fordi det er en tillgespakke) ? takk for hjelpen for hjelpen Topguy ! Har en US konto så for kjøpe litt sanger der. Litt kjipt at jeg allerede har svidd av omlag 100 kr på sangene, menmen live and learn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå