jae-ols Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har til gode å se en eneste bra film. De aller fleste er elendige. Dessuten er filmopplevelsen totalt bortkastet. Det er bedre å se maling "tørke" Jeg vil vel fornærme noen sarte sjeler nå, men det får stå til!! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvorfor skal jeg bli fornærmet? Ditt tap om du ikke kan nyte film. Dessuten ønsker du nok bare å provosere, noe som gjør at jeg bryr meg enda mindre. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har til gode å se en eneste bra film. De aller fleste er elendige. Dessuten er filmopplevelsen totalt bortkastet. Det er bedre å se maling "tørke" Jeg vil vel fornærme noen sarte sjeler nå, men det får stå til!! Neis, må si meg enig jeg. Film er 95% kjedelig drit, men de resterende seks prosentene (Michael Bay & Haneke) er skikkelig nice. Ambefales. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 50% av alle filmer du ser kommer til å være dårlige deal with it .. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 97% av denne tråden er blitt høvlet. Har dere ikke noe bedre å gjøre enn å drive med personangrep og off-topic er det kanskje på tide å logge av forumet. Det er fredags kveld folkens. Gjør noe sosialt i stedet for å leke barnehage på forumet. For de som måtte ønske å fortsette å tulle, så deles det fort ut rødt kort, så tvinges dere til å ta helg. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg bruker vanligvis å sjekke på nettet hva folk synes om filmen før jeg ser den. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Av alle filmene jeg har sett, har de fleste vært gode. Bare et fåtall har vært veldig dårlig, og da som regel fordi jeg ikke visste noe særlig om filmen i forkant. Noen dårlige filmer har jeg sågar bevisst sett. Totalt er det veldig få filmer hvor filmopplevelsen har vært bortkastet. Jeg kan nesten ikke huske en film jeg har sett, hvor jeg ikke har fått ihvertall noe ut av filmopplevelsen. Om det så bare er lærdom om hva jeg bør styre unna. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg bruker vanligvis å sjekke på nettet hva folk synes om filmen før jeg ser den. " Jeg har sett en bra film og det var :"Han som liker hund" fra 1961. Den var bra. Jeg bruker vanligvis å sjekke på nettet hva folk synes om filmen før jeg ser den. " Jeg har sett en bra film og det var :"Han som liker hund" fra 1961. Den var bra. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tilbakemeldinger og kommentarer på moderering tas på PM. Ikke i tråden. Og her setter vi en slutt for krangling og off topic. De som måtte finne på å ikke respektere det vil få en aldri så liten pause fra forumet. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Av ren nysgjerrighet; setter du like liten pris på bøker, radio, eventyr, kunst, foto osv.? Altså medier (som jeg setter stor pris på) som forteller historier og/eller er visuelt estetiske? Endret 5. februar 2010 av Überadri Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er jo ikke sikkert alle setter pris på film mediet, det er kanskje bare en plate med masse firkanter som skifter farge for noen. Selv liker jeg godt å se en film, og dem er ofte bra, og gir mer underholdning. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Av ren nysgjerrighet; setter du like liten pris på bøker, radio, eventyr, kunst, foto osv.?Altså medier (som jeg setter stor pris på) som forteller historier og/eller er visuelt estetiske? Er ikke intresert i noen av de nevnte medier. Alt er bare fake. Særlig film. Da ser jeg for meg alt utenom handlingen. Jeg tenker på kamerafolk , lydmann, osv osv. Da blir det bare helt meningsløst. Det er jo bare noe oppkonstruerte greier uten rot i virkeligheten. Jeg mener generelt at kultur er bare noe som "fiffen" benytter seg av. Altså de som tror de er noe. Spør den vanlige mann i gata, så tror jeg ikke mange går i teateret. Stopp all statlig overføring til dette meningsløse prosjektet!! Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg bryr meg ikke om hva du mener. Det er helt uintresant. Jeg har såpass ryggrad at jeg har egne meninger, i motsetning til andre her inne. Alle følger ledersauen!! Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 97% av denne tråden er blitt høvlet. Har dere ikke noe bedre å gjøre enn å drive med personangrep og off-topic er det kanskje på tide å logge av forumet. Det er fredags kveld folkens. Gjør noe sosialt i stedet for å leke barnehage på forumet. For de som måtte ønske å fortsette å tulle, så deles det fort ut rødt kort, så tvinges dere til å ta helg. Her er det mange som får rødt kort!! De tar mannen i steden for ballen. Feigt! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Om man ikke liker film er jo det helt greit..det som funker for deg, ja det funker for deg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg bryr meg ikke om hva du mener. Det er helt uintresant. Jeg har såpass ryggrad at jeg har egne meninger, i motsetning til andre her inne. Alle følger ledersauen!!Du lager en tråd om emnet på diskusjonsforumet diskusjon.no, men bryr deg ikke om hva folk mener? logisk... Endret 5. februar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg bryr meg ikke om hva du mener. Det er helt uintresant. Jeg har såpass ryggrad at jeg har egne meninger, i motsetning til andre her inne. Alle følger ledersauen!!Du lager en tråd om emnet på diskusjonsforumet diskusjon.no, men bryr deg ikke om hva folk mener? logisk... Ikke tenk så mye. Det har du ikke godt av! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det var ikke det læreren sa.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Da hverken trådstarter eller brukere viser interesse for å følge tidligere påmanininger i tråden stenges tråden, samtidig som det vurderes hvem og hvilke reaksjoner skal utdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg