Gå til innhold

Warlock som gjør lite dps. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke Shard of the Crystal heart, du burde heller farme ToC normal for Abyssal Rune som er endel bedre enn den trinketen.

Vil også tro at Talisman of Volatile power kan byttes til Sunidal of the Exiled.

Samt må du skifte gems til Reckless ametrine i gule sockets, det samme gjelder hvor du har røde sockets som i f.eks gloves hvor du bruker Purified Dreadstone hvor du skal bruke Runed Cardinal.

Endret av Saivak
Lenke til kommentar
Du trenger ikke Shard of the Crystal heart, du burde heller farme ToC normal for Abyssal Rune som er endel bedre enn den trinketen.

Vil også tro at Talisman of Volatile power kan byttes til Sunidal of the Exiled.

Samt må du skifte gems til Reckless ametrine i gule sockets, det samme gjelder hvor du har røde sockets som i f.eks gloves hvor du bruker Purified Dreadstone hvor du skal bruke Runed Cardinal.

Skriv litt om hvorfor.

Lenke til kommentar
Ikke at jeg spiller særlig lock, men vil tro man iallefall kan bruke denne som en slags retningslinje.

http://www.shadowpriest.com/viewtopic.php?p=201757#p201760

Der ser du hvordan trinketene han nevner kommer ut sammenlignet med de du har.

Ikke se deg blind på ilvl.

Takk for svaret :)

Nevnte bare GS for indikasjon. Som enkelte sier i trade på minserver: GS insignificant, bring brains... :)

Skal sjekke linken :)

Edit: Den linken er for RAIDERE som jeg ser :O Jeg er i et "social guild" som kjører icc10 i ny og ne...

Endret av barerobert
Lenke til kommentar

vis du kun kjører icc 10 i ny og ne, så kan du ikke forvente å ha 7-8k dps helt ut av det blå.

vis du kan spille klassen din (noe jeg antar atm at du kan), så vil dps'en din varriere fra fight til fight. men å ha mer hit enn hitcappen er masse "gearscore" bortkasta.

dps'en din vil også variere på hva slags raidsetup du har, og hva slags raiddebuffs og buffs du benefiter av. som f.eks 5% crit fra moonking/ele shammy. Spellpower increase fra totem of wrath/demonic pact, osv osv.

nå spiller ikke jeg lock selv, så skal ikke si meg noe sikker på rotasjoner og slikt, men vis du leser på elitistjerks forumet, så vil du finne all infoen du trenger om hvordan man skal spille warlock 100%

Lenke til kommentar

OMG MY EYES!!!!!!!!!!!!!!!!!

gemmer intellect ? fjern de med en eneste gang!!!!!!!!!!!!!!

put heller 12 spell dmg 10 haste der!

om du bruker sharden som trinket bare for å få høre gearscore = fail

spam toc 5 normal eller ta den nye icc 5 mans der den ene bossen dropper spll dmg trinket!

dette er meg, jeg er så overcappa med Hit, men jeg kan ikke gjøre noe med det forløvig, venter på gear skal droppe...

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&cn=Madlock

PS, jeg vet ikke engang hva min GS er

Lenke til kommentar
OMG MY EYES!!!!!!!!!!!!!!!!!

gemmer intellect ? fjern de med en eneste gang!!!!!!!!!!!!!!

put heller 12 spell dmg 10 haste der!

om du bruker sharden som trinket bare for å få høre gearscore = fail

spam toc 5 normal eller ta den nye icc 5 mans der den ene bossen dropper spll dmg trinket!

dette er meg, jeg er så overcappa med Hit, men jeg kan ikke gjøre noe med det forløvig, venter på gear skal droppe...

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&cn=Madlock

PS, jeg vet ikke engang hva min GS er

Har gemma intellect bare for å teste, de upper crit noe, men ikke nok. Bytter de nå.

Sharden var for å ha hit, om jeg fjerner den så har jeg bare 13.84% og jeg tør ikke stole på at hvert raid har sp eller doomkin som tidligere nevnt... Pluss at den har en fin use... haste ftw av og til... :)

Lenke til kommentar

Trenger ikke bruke den hele tiden da, selvom du kanskje trenger den i et raid om det ikke er SP eller boomkin der. Og haste > crit.

Bruker du keybinds? Hvis ikke så burde du ordne det, i mange tilfeller kan det øke effektiviteten din i raids generelt. (ja, tilogmed DPS)

Antar du bruker Destruction i PVE? Du har en sub-optimal spec, men om du trenger å gi mp5 til raid så ok.

Og du burde kjøre Immolate -> Conflag -> CB -> Incinerate samt bruke COD om TTL er over 60sek. Og Life Tap skal ALLTID være oppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...